//
کدخبر: ۳۰۴۹۶۵ //

استاندار کرمانشاه:موجِ خطرناکی در پیش داریم

استاندار کرمانشاه با اشاره به شروع موج چهارم کرونا در استان گفت: این موج با توجه به انگلیسی بودن آن بسیار خطرناک است و نیاز است برای مقابله موثر با آن نقشه راه استان در این زمینه بازنگری شود.

استاندار کرمانشاه:موجِ خطرناکی در پیش داریم

هوشنگ بازوند امروز(14 فروردین) در جمع خبرنگاران با اشاره به شروع موج چهارم کرونا در استان گفت: متاسفانه شواهد نشان می دهد که این موج از نوع کرونای انگلیسی است که از بیماری زایی و قدرت سرایت بالایی برخوردار است.

وی افزود: این امر می طلبد تمام مردم هوشیار بوده و با رعایت جدی‌تر پروتکل های بهداشتی مانع از اوج گیری این موج جدید شوند.

به گزارش فرتاک نیوز،بازوند با تاکید بر لزوم بازنگری نقشه راه مقابله با کرونا در استان گفت: این کار باید با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صورت گیرد و همه دستگاه ها باید برای مقابله با این موج جدید آماده باشند.

وی افزود: 1500 تخت برای بستری بیماران کرونایی در استان پیش بینی شده و امیدواریم با همکاری مردم مانع اوج گیری این موج جدید شده و این موج خطرناک را با کمترین میزان خسارت پشت سر بگذاریم.

استاندار کرمانشاه با انتقاد از عادی انگاری کرونا از سوی مردم گفت: متاسفانه در ایام نوروز در بازدیدی که از سطح شهرستانهای مختلف داشتیم وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی خوب نبود و آنطور که باید پروتکل ها رعایت نشد که این امر تبعاتی برای استان به دنبال خواهد داشت.

وی به تغییر رنگ برخی شهرهای استان اشاره کرد وافزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا در شهرهای نارنجی و قرمز محدودیت هایی اعمال خواهد شد و از مردم می خواهیم برای خسارت کمتر به اقتصاد استان و بسیاری مشاغل رعایت پروتکل ها را داشته باشند.

بازوند اظهار کرد: اعمال محدودیت ها خساراتی به دنبال داشته و برخی مشاغل متضرر می شوند، اما چاره ای نیست و سلامت مردم اولویت ماست و امیدواریم با همکاری مردم با کمترین خسارت از این موج عبور کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۹۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان