//
کدخبر: ۲۶۷۶۹۴ //
استاندار کرمانشاه:

بانکها رعایت توصیه های بهداشتی را در اولویت قرار دهند/ حمایت مالی بانکها از اقشار آسیب دیده از کرونا تداوم دارد

استاندار کرمانشاه گفت: همکاری بانکها با مردم و مجموعه مدیریتی استان در بحرانها ستودنی وقابل ستایش است.

بانکها رعایت توصیه های بهداشتی را در اولویت قرار دهند/ حمایت مالی بانکها از اقشار آسیب دیده از کرونا تداوم دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

«هوشنگ بازوند» در جلسه شورای هماهنگی بانکها ضمن تشکر از همکاری همیشگی بانکها در بحرانها اظهار داشت: عملکرد بانکها با پرداخت بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به مناطق زلزله زده بسیار مطلوب بود و اگر توفیقی بوده حاصل زحمات همگی بوده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شرایط سختی را به لحاظ پیک کرونا داریم و امیدواریم شرایط آینده بهتر شود به همین دلیل از دستگاه های اجرایی و بانک ها تقاضا داریم شرایط اجرای دقیق توصیه های بهداشتی در محل ارائه خدمات فراهم شود و ضمن انجام هماهنگی، امکانات لازم را برای حفاظت از پرسنل و مردم فراهم کنند.

استاندار کرمانشاه در ادامه جلسه به لزوم تعامل بانکها برای حل مشکل معیشتی مستاجرین آسیب دیده از کرونا اشاره کرد و بیان داشت: برخی از این افراد منابع مالی مناسبی در اختیار ندارند و همه باید کمک کنیم، زیرا علاوه بر مشکل معیشتی ناشی از کرونا برای تمدید اجاره خانه نیازمند حمایت هستند.

وی در خاتمه گفت:  بانکها موظف هستند رعایت پروتکل های بهداشتی را برای پرسنل و ارباب رجوع در دستور کار قرار دهند و خدمات بانکی را مدیریت کند تا از این بحران با کمترین خسارت عبور کنیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۶۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان