//
کدخبر: ۲۶۴۵۱۱ //
استاندار کرمانشاه در نشست ستاد استانی مدیریت و‌ مقابله با کرونا:

نظارت بر اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت مردم تشدید می شود

استاندار کرمانشاه در نشست ستاد استانی مدیریت و‌ مقابله با کرونا از تشدید نظارت بر اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت مردم خبر داد.

نظارت بر اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت مردم تشدید می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس هوشنگ بازوند در نشست ستاد استانی مدیریت و‌ مقابله با کرونا که امروز (۱۷ خرداد ۹۹) برگزار شداظهار داشت: مشارکت مردم و رعایت توصیه های بهداشتی برای کنترل و‌ مهار بیماری کرونا ضروری است.

بازوند  افزود: بازارچه جوانرود بر اساس مصوبه ستاد استانی و پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی از امروز به مدت یک هفته تعطیل است.

وی گفت: اداره کل صمت در خصوص لزوم استفاده مغازه داران و‌ صاحبان کسب و کار از ماسک اقدام و نظارت مستمر انجام شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: استودیو سلامت با توجه به شیوع و ورود به پیک دوم بیماری توسط صدا و سیما با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از امروز راه اندازی شود.

وی افزود: اطلاع رسانی و فعالیت های آموزشی در سطح جامعه بیشتر شود و‌ از ظرفیت های موجود برای ارتقاء سطح آگاهی مردم برای انجام اقدامات پیشگیرانه استفاده شود.

 مقام ارشد استان همچنین گفت: فعالیت کلیه تالارهای عروسی از امروز ممنوع است و‌ کمیته نظارت بر اجرای مصوبات بر این مهم نظارت خواهد کرد و شهرداری ها و هلال احمر موظف هستند نسبت به اعلام هشدار وضعیت قرمز در تمامی شهرستانها اقدام نمایند.

بازوند در ادامه بیان داشت : دستگاه های اجرایی می توانند برای کارکنانی که دارای بیماری زمینه ای هستند از شرایط دور کاری استفاده کنند.

وی همچنین از ارسال درخواست افزایش اختیارات ستادهای استانی برای وزیر کشور خبر داد و گفت: شهرداری کرمانشاه محدودیت های تردد در آرامستانها، مراسم های ختم و عزاداری را به مردم اطلاع رسانی نماید وساماندهی وضعیت دست فروش ها را در اولویت قرار دهد و در صورت فعالیت،  فاصله گذاری اجتماعی کاملاً رعایت شود.

بازوند خاطر نشان کرد: مردم از چاپ اعلامیه تحریم خودداری نمایند و‌ ضمناً حضور مداحان در مراسم های تشییع و ختم ممنوع است.

وی در ادامه استقرار سیستم نوبت دهی الکترونیک در مطب های خصوصی ضروری دانست وگفت:این موضوع باید سریعا در دستور کار قرار گیرد که از تجمع مردم در مراجعه به مطب پزشکان جلوگیری شود.

بازوند همچنین افزود: آموزش و پرورش تعداد حوزه های امتحانات نهایی را افزایش دهد که دانش آموزان با فاصله اجتماعی مناسب در آزمون حضور یابند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۵۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان