//
کدخبر: ۳۰۵۴۵۶ //
استاندار کرمانشاه:

حمایت از تولید راه نجات کشور است/ عملیات اجرایی راه دسترسی به معادن گیلانغرب آغاز شد

استاندار کرمانشاه در مراسم آغاز عملیات اجرایی راه دسترسی به معادن گیلانغرب گفت:حمایت از تولید راه نجات کشور است و همه باید پای کار بیایند تا ضمن تسهیل امور تولیدکنندگان و اصلاح فرآیندها زمینه پشتیبانی موثر نیز فراهم و تسریع در انجام کارها در اولویت قرار گیرد.

حمایت از تولید راه نجات کشور است/ عملیات اجرایی راه دسترسی به معادن گیلانغرب آغاز شد

هوشنگ بازوند؛ استاندار کرمانشاه در مراسم آغاز عملیات اجرایی راه دسترسی به معادن گیلانغرب، ضمن تشکر از پیگیری ویژه و تلاش های معاون عمرانی و فرماندار گیلانغرب برای اجرای این طرح گفت: برای تحقق شعار سال به عنوان راهبردی مهم در ایجاد توسعه پایدار و افزایش اشتغالزایی اهتمام جدی داریم و با استفاده از همه ظرفیت های ممکن و در عمل مانع زدایی و پشتیبانی از تولید را انجام خواهیم داد.

به گزارش فرتاک نیوز، بازوند از اهتمام جدی وزارت صمت و پیگیری صنعت، معدن و تجارت استان نیز برای پشتیبانی از تولید تشکر کرد و بیان داشت: این پروژه به طول ۱۰ کیلومتر که سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران مجری آن است؛ راه دسترسی مستقیم به ۱۵ معدن بیتومین شهرستان گیلانغرب را فراهم می کند.

مقام ارشد استان افزود: حمایت از تولید راه نجات کشور است و همه باید پای کار بیایند تا ضمن تسهیل امور تولیدکنندگان و اصلاح فرآیندها زمینه پشتیبانی موثر نیز فراهم و تسریع در انجام کارها در اولویت قرار گیرد.

وی در ادامه ضمن ادای احترام به شهدای والامقام دفاع مقدس در محل یادمان مطلع الفجر، از مردم گیلانغرب به عنوان الگو و نماد مقاومت ایستادگی و مقاومت برای عزت و سربلندی نظام و انقلاب قدردانی کرد.

51

52

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۴۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان