//
کدخبر: ۳۰۲۰۴۲ //

استاندار کرمانشاه: باید مراقبت‌های کرونایی را بیشتر کنیم

استاندار کرمانشاه گفت: برای ایجاد امنیت پایدار باید مردم پای کار آمده و در این زمینه مشارکت کنند.


استاندار کرمانشاه: باید مراقبت‌های کرونایی را بیشتر کنیم

هوشنگ بازوند، امروز(17 اسفند) در مجمع خیرین امنیت ساز امین، امنیت را زمینه ساز توسعه و پیشرفت هر جامعه دانست و افزود: امنیت بستر پیشرفت جامعه است و در این بستر است که می توان به توسعه  اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... دست یافت.

وی لازمه ایجاد امنیت در جامعه را فراهم کردن زیرساختهایی و  همچنین مشارکت مردم دانست و گفت: برای ایجاد امنیت پایدار باید مردم پای کار آمده و در این زمینه مشارکت کنند. به واقع امنیتی پایدار است که مردم محور باشد.

به گزارش فرتاک نیوز،بازوند افزود: ما در کشور تجربه ایجاد امنیت مردم محور را در سالهای دفاع مقدس تجربه کرده ایم و با حضور مردم و دفاع از تمامیت ارضی کشور بود که این امنیت حاصل شد.

وی گفت: امروز نیز شاهد هستیم که ایران اسلامی یک جزیره امن در خاورمیانه است و این امنیت با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مشارکت مردم حاصل شده است.

وی در ادامه تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز را اقدامی مهم توصیف کرد و گفت: امروز روز مبارکی برای نیروی انتظامی است و بی‌شک تشکیل این مجمع به ایجاد امنیت پایدار کمک موثری خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه به وضعیت کرونا در استان اشاره کرد و گفت: آینده این بیماری قابل پیش بینی نیست و همچنان اصل مهم در کنترل آن، پیشگیری است. همه باید بر رعایت پروتکل های بهداشتی جدیت داشته باشیم تا استان دچار خسارت های بیشتری نشود.

وی با اشاره به شیوع کرونای انگلیسی، گفت: این نوع از ویروس کرونا قدرت سرایت و کشندگی بالاتری دارد و باید مراقبت‌ها را بیشتر کنیم.

بازوند بر لزوم فرهنگ سازی در جامعه به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و نقش رسانه‌ها را در این زمینه مهم دانست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۰۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان