//
کدخبر: ۳۱۳۸۴۶ //
بامشارکت حوزه هنری و با موضوع انتخابات انجام گرفت؛

گردهمایی و همایش سیاسی ویژه رای اولی ها در پایگاه هوانیروز کرمانشاه

بامشارکت حوزه هنری و با موضوع انتخابات ریاست جمهوری گردهمایی و همایش سیاسی ویژه رای اولی ها در پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه برگزار شد.

گردهمایی و همایش سیاسی ویژه رای اولی ها در پایگاه هوانیروز کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

گردهمایی و‌ همایش سیاسی، ویژه رای اولی ها با مشارکت حوزه هنری و با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و با حضورحجت الاسلام بیژن سلیمانی رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا، سرهنگ غلامرضا شایان ضمیری فرمانده پایگاه هوانیروز ،حجت الاسلام محمد مولوی رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوانیروز کرمانشاه، جوانان رای اولی و خانواده کارکنان این پایگاه عصر امروز (۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۰) برگزار شد.

حجت الاسلام بیژن سلیمانی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه غرب نزاجا در این مراسم با تبریک دهه کرامت و روز دختر اظهار داشت: در آستانه رخداد بزرگی در جامعه به نام انتخابات هستیم که حضور حداکثری مردم باعث مشروعیت و قدرت نظام خواهد بود.

وی افزود: ملت ایران در دوران‌های مختلف همواره در کنار نظام و انقلاب بوده و زمینه ساز استمرار نظام شده است ودستاوردهایی بالایی طی مدت ۴۳ سال در انقلاب به دست آمده که هر کس آن را نادیده بگیرد در حق نظام و خون شهدا جفا کرده است.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا در ادامه با‌اشاره به خدعه های دشمنان اسلام و تولید محتواهای دروغین در جهت خالی کردن دل مردم و جوانان گفت: دشمنان این نظام و انقلاب نمی‌خواهند ملت ایران آزادگی و حریت داشته باشند و در صددند استقلال را از مردم بگیرند و ملت ایران را نیز به خود وابسته کنند.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: دشمنان قصد دارند مشروعیت نظام را زیر سوال ببرند و  اقدامات صورت گرفته در کشور را کمرنگ کنند که  در این زمینه مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات می‌توانند این نقشه ها را خنثی نمایند و با انتخاب اصلح مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب بکوبند.

ایشان در پایان ‌رای اولی‌ها را افراد تازه نفس در انتخابات عنوان کرد که با حضورشان می‌توانند رئیس جمهوری ولایی، دشمن ستیز و با تدبیر انتخاب نمایند.

گفتنی است در پایان این مراسم از رای اولی ها، بانوان محجبه و برگزیدگان مسابقات حفظ قرآن مسابقات کتابخوانی تجلیل شد.

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

11

13

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۸۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان