//
کدخبر: ۳۱۳۷۷۹ //

سفر ابراهیم رئیسی به اصفهان لغو شد

رئیس ستاد مرکزی ابراهیم رئیسی در استان اصفهان با اشاره به ‌حساسیت ویژه آیت الله رئیسی نسبت به سلامت عمومی و عدم بروز کوچک ترین تهدید برای سلامت مردم، از لغو سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی به اصفهان خبر دارد.

سفر ابراهیم رئیسی به اصفهان لغو شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدرضا مرتضوی در گفت و گویی  اظهار کرد: با وجود پیش بینی سخت گیرانه ترین و دقیق ترین پروتکل های بهداشتی و تمهیدات حفاظتی ویژه به منظور حفظ سلامت مردم و میزبانی شایسته از آیت الله رئیسی در اصفهان، با عنایت به پیش بینی استقبال مردم و تأکید آقای رئیسی مبنی بر حساسیت بیش از پیش نسبت به سلامت مردم در جریان دیدارهای عمومی، سفر آیت الله رئیسی به اصفهان لغو شد.

وی با اشاره به شور و شوق ایجاد شده در میان اقشار مختلف مردم از زمان انتشار خبر حضور آیت الله رئیسی در اصفهان، تصریح کرد: طی روزهای گذشته گروه های مختلف مردم اصفهان با حضور در ستادهای آیت الله رئیسی در اقصی نقاط این استان، آمادگی و اشتیاق خود به منظور کمک در میزبانی هرچه بهتر از ایشان را ابراز کردند.

رئیس ستاد مرکزی ابراهیم رئیسی در استان اصفهان اضافه کرد: در روزهای پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با تمرکز بر گفتمان آیت الله رئیسی که از طریق رسانه های دیداری شنیداری و فضای مجازی در دسترس عموم قرار می گیرد، مردم استان اصفهان از راه دور با آقای رئیسی ارتباط خواهند داشت و روز ۲۸ خردادماه حماسه  حضور خواهیم داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۷۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان