//
کدخبر: ۳۰۷۳۰۶ //

پلمپ ۲۵ باشگاه متخلف در کرمانشاه

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از پلمب 25 باشگاه متخلف در استان خبر داد.

پلمپ 25 باشگاه متخلف در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

جلال عزیزی در گفت وگو با خبرنگار، با اشاره به تشدید شیوع کرونا در استان، اظهار کرد: باتوجه به خیز بلند موج چهارم کرونا، بنا به دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا استان محدودیت های شدیدی در حوزه ورزش اعمال شده است.

وی تصریح کرد: در این راستا فعالیت تمام رشته‌های ورزشی، استخرها، سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه به تخلف برخی باشگاه‌های بدنسازی در این ایام اشاره کرد و گفت: متاسفانه علیرغم اینکه فعالیت تمام باشگاه های ورزشی تا اطلاع ثانوی ممنوع شده، اما کماکان شاهدیم برخی باشگاه‌های بدنسازی بی اعتنا به دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا در شرایط قرمز کرونایی استان به فعالیت های خود ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: در این راستا طی روزهای گذشته تیم‌های بازرسی متشکل از نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان، هیات پزشکی ورزشی و مرکز بهداشت استان بصورت مداوم سرکشی هایی را از باشگاه های سطح استان داشته اند و با باشگاه های متخلف هم برخورد کرده اند.

عزیزی یادآور شد: تاکنون 25 باشگاه متخلف که در این ایام کماکان به فعالیت خود ادامه می دادند و به تذکرها توجه نکرده بودند را به دلیل تخلف پلمب کرده ایم و به تعدادی دیگر از باشگاه‌ها نیز تذکر داده ایم.

وی در ادامه به خسارات زیادی که باشگاه های ورزشی در مدت شیوع بیماری کرونا دیده اند اشاره کرد و گفت: یکی از اولین قشرهای آسیب دیده در بحث شیوع بیماری کرونا، باشگاه های بخش خصوصی هستند که در مدت بیش از یکسال گذشته به دلیل تعطیلی های مکرر خسارت زیادی دیدند.

معاون ورزش و جوانان استان افزود: شرایط این باشگاه‌های ورزشی را درک می کنیم و البته حمایت هایی هم برای آنها در نظر گرفته شد، اما متاسفانه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات در نظر گرفته شده سخت گیری هایی می کنند، بگونه‌ای که بسیاری باشگاه داران متقاضی این تسهیلات به  دلیل همین سخت گیری بانک ها از تقاضای خود انصراف می دهند.

وی تاکید کرد: اکنون هم به دلیل حفظ سلامت ورزشکاران و کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا از باشگاه داران استان می خواهیم همانند گذشته همکاری داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۳۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان