//
کدخبر: ۳۰۷۰۲۵ //
با استقرار تیم های نظارتی و بهداشتی انجام می شود؛

مقابله با شیوع بیماری کرونا در ۵ مرز رسمی استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه ضمن اعلام استقرار تیم های نظارتی و بهداشتی در۵ مرز رسمی استان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا گفت: تمامی کامیون ها ضد عفونی می‌شوند.

مقابله با شیوع بیماری کرونا در ۵ مرز رسمی استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهندس فریبرز کرمی گفت: در استان  ۵ مرز رسمی پرویز خان، خسروی، شیخ صله، سومار و شوشمی را داریم که مرز را از نظر زیرساختی و مقابله با شیوع بیماری کرونا مدیریت می کنیم.

حمل و نقل بین المللی با ضد عفونی مستمر

فریبرز کرمی گفت: در تمام این پنج مرز، حمل و نقل بار داریم که بیشترین میزان حمل و نقل در مرز پرویزخان است، مرز های رسمی استان به سیستم های ضد عفونی مجهز می باشند و تمام ماشین آلات حمل بار، رانندگان و افراد داخل محوطه که به کشور وارد یا از آن خارج می شوند ضدعفونی و پیش از اجازه ورود به داخل کشور از نظر ابتلاء به بیماری کرونا مورد معاینه قرار می گیرند.

کنترل تمامی ورود و خروج ها به کشور با استقرار تیم های نظارتی و بهداشتی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: به منظور حفظ سلامت رانندگان تجاری که در مرز های استان فعالیت دارند تیم های نظارتی و بهداشتی اقدامات لازم را انجام می دهند تا این افراد بتوانند با خیالی آسوده تجارت خود را انجام بدهند.

کرمی خاطر نشان کرد: وضعیت پارکینگ هایی که در کرانه های مرزی هستند نیز تحت کنترل ماست و در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم خدمات را در بخش خصوصی به رانندگانی که از راه دور آمده اند ارائه دهیم.

وی بیان کرد: ورود تجار و رانندگان، تحت نظارت صددرصدی ماست و تنها نگرانی ما کارگر ها، تجار، رانندگان داخلی و همچنین افرادی که داخل مرز هستند و از قصر شیرین می آیند می باشد که این مسئله در بازارچه گمرک و پارکینگ خصوصی در حال پیگیری است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۰۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان