//
کدخبر: ۳۰۵۴۰۵ //
در اولین ملاقات مردمی در سال ۱۴۰۰ اتفاق افتاد؛

رسیدگی به مشکلات بیش از ۱۵۰ نفر از مراجعین در ملاقات عمومی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با ۱۵۶ نفر از شهروندان کرمانشاهی در اولین ملاقات عمومی خود در سال ۱۴۰۰ دیدار و به مشکلات قضایی آنها شخصا رسیدگی کرد.

رسیدگی به مشکلات بیش از ۱۵۰ نفر از مراجعین در ملاقات عمومی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه

دکترپرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه وقت تمام قضات و کارمندان متعلق به مردم است گفت با توجه به شرایط سخت کرونایی نمی توانستیم درخواست های مردم را نادیده بگیریم و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی حدود ۱۵۶ نفر را ملاقات کردیم و به مشکلات آنها رسیدگی شد.

به گزارش فرتاک نیوز،رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات مردم باید از اولویت‌های کاری باشد افزود: همواره تاکید کرده ایم که خدمت به مردم را از وظایف اصلی خود می دانیم و در این راه تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا در جهت رضایت آنها و حل مشکلاتشان اقدام کنیم.

IMG_20210406_220219_635وی افزود: معتقدیم ارتباط دوسویه و چهره به چهره در ملاقات مردمی موجب اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف می‌شود. این مهم سرمایه‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد و می‌تواند سبب کاهش مراجعات به دادگستری شود.

ایشان تاکید کرد: در سال جدید برآنیم موضوع ملاقاتها را بیش از سال گذشته مورد توجه قرار داده و مشکلات را تا حصول نتیجه پیگیری کنیم.

ایشان اضافه کرد حفظ کرامت مراجعین، حل مشکلات آنها در چارچوب قانون ،اقناع مراجعین با گفتگو، جلب رضایت آنها و افزایش سرمایه اجتماعی از جمله اهدافی است که به دنبال تحقق آنها هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۴۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان