//
کدخبر: ۲۳۴۴۱۳ //
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه :

جای کار فرهنگی بین پزشکان و مردم خالی است

دکتر توسلی زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در سازمان نظام پزشکی استان جای کار فرهنگی را بین پزشکان و مردم خالی دانست.

جای کار فرهنگی بین پزشکان و مردم خالی است
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری با حضور در سازمان نظام پزشکی استان به نقش اساسی پزشکان در ترمیم روحیه بیماران اشاره کرد و گفت جای کار فرهنگی بین پزشکان و مردم خالی است. به بیان دیگر هر پزشک می تواند با ارتباط خوب و موثر با یک بیمار نقشی اساسی ایفا کند و اتحاد و همبستگی را در جامعه تقویت کند.

رئیس کل دادگستری با اشاره به نقش جامعه پزشکان در حیات اجتماعی یادآور شد: پزشکان نقش بی بدیلی در جامعه دارند . بنابراین باید کار را برای آنها ساده کرد که با آسودگی خاطر بیشتری به وظیفه اصلی خود عمل کنند. در حوزه قضائی بر آنیم که این مهم را به سرانجام برسانیم.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: باید کارها را علمی کرد چرا که علم مبتنی بر عقل است و می تواند  امور را پیش بینی پذیر و اضطراب زدایی کند . در کار علمی دستگاه قضائی به عنوان آخرین راهکار حل مشکلات قرار می گیرد و از ورود مردم به دادگستری جلوگیری می شود.

دکتر توسلی زاده با اشاره به سخنان برخی از اعضا سازمان نظام پزشکی استان یادآور شد: خوشبختانه جامعه رسانه ای استان جایگاه خوبی دارد اما در این میان نباید کسانی از صاحبان رسانه سخنی علیه صاحبان حرفه پزشکی به زبان بیاورند که خلاف واقع باشد چرا که این شیوه خلاف اخلاق است و اجتناب از آن ضروری است.

وی  ادامه داد: معتقدیم تنها مرجع قانونی برای اعلام تقصیر پزشکان ، سازمان نظام پزشکی است  و نیز باور ما این است که مشکلات باید درون سازمانی حل شود و از ورود آن به دادگستری جلوگیری شود چرا که با صدور احکام کیفری مخالفیم و در چارچوب قانون بارها اعلام کرده ایم که از احکام جایگزین و ملایم تر استفاده شود.

در ادامه برخی از پزشکان به مصائب و مشکلات حوزه کاری خود اشاره کردند و در بخش قضائی خواهان پیگیری و رفع آن شدند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۴۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان