//
کدخبر: ۳۰۴۰۹۴ //

مردم شهرستان به هرسین سفر نکنند

فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به شرایط کرونا و شناسایی ویروس کرونای انگلیسی در سطح کشور و استان، از تمام مسافرانی که قصد سفر به این شهرستان را دارند خواست که برای حفظ جان و سلامت خود و مردم شهرستان به هرسین سفر نکنند.

مردم شهرستان به هرسین سفر نکنند
به گزارش فرتاک نیوز،

عبادالله کنجوریان در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به وضعیت "زرد" شهرستان هرسین در بحث کرونا، گفت: برای اجرای موثر مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا، تلاش‌های بسیاری در سطح شهرستان صورت گرفت که با تقدیر استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همراه شد.

وی با بیان اینکه شهرستان هرسین هرساله در آستانه بهار پذیرای مسافران نوروزی بوده گفت: مردم هرسین بسیار مهمان نواز و خونگرم هستند و همواره از مهمانان خود پذیرایی کرده اند، اما امسال با توجه به وضعیت کرونا پذیرایی از مهمانان می‌تواند موجب به خطر افتادن سلامت همگان شود.

فرماندار شهرستان هرسین افزود: برخلاف میل و رویه سابق، از همه هم استانی ها و مردم دیگر استان ها می خواهیم که به هرسین سفر نکنند.

کنجوریان گفت: سفر کردن در شرایطی که کرونای انگلیسی در کشور شناسایی شده حقیقتا کاری خطرناک است و می‌تواند زمینه ابتلای بسیاری افراد به این نوع ویروس خطرناک را فراهم کند، بنابراین از همه افراد می‌خواهیم به طور جد از سفر کردن خودداری کنند.

وی افزود: شهرستان هرسین هم اکنون در وضعیت "زرد" به سرمی برد و ورود مسافران به این شهرستان می تواند این وضعیت را تشدید کرده و به وضعیت نارنجی و حتی قرمز برساند، بنابراین برای حفظ جان و سلامت مردم شهرستان از مردم می‌خواهیم که به طور جد از سفر به شهرستان هرسین خودداری کنند.

کنجوریان گفت: در کنار این درخواست، بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا از ورود خودروهای با پلاک استان ها و شهرستان های قرمز و نارنجی هم به استان جلوگیری می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۰۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان