//
کدخبر: ۲۷۶۷۸۴ //

جولان کرونا در بابلسر/ سفر ممنوع !

بابلسر همچنان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و تا اطلاع ثانوی توصیه می شود به این شهر سفر نکنید.

جولان کرونا در بابلسر/ سفر ممنوع !

فرماندار بابلسر در خصوص وضعیت کرونا در این شهرستان گفت: طبق آخرین اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بابلسر همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد.
 اسماعیل حسن‌زاده فرماندار شهرستان بابلسر چهارشنبه‌شب در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان بابلسر ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: امسال سال پایانی دولت تدبیر و امید است و تمام تلاش ما بهره‌برداری مناسب و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان است.

به گزارش فرتاک نیوز،حسن‌زاده ادامه داد: در هفته دولت امسال با کمک روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان، استان و کشور ۱۷ پروژه را در شهرستان افتتاح و یک پروژه را کلنگ‌زنی می‌کنیم که ۱۸.۵ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها اختصاص یافته است.

فرماندار بابلسر تصریح کرد: پروژه آبیاری کم فشار برای اراضی کشاورزی با ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در راستای تحقق شعار سال ۹۹، جهش تولید با تحت کشت قرار دادن ۱۵۰ هکتار اراضی کشاورزی شهرستان و سالن چند منظوره ورزشی روستای بالااحمدکلا هادی‌شهر با زیربنای هزار و ۴۰۰ متر مربع و اعتبار بیش از ۲ میلیارد تومان از جمله پروژه‌های شاخص هفته دولت در شهرستان بابلسر است.

این مسؤول در خصوص وضعیت کرونا در شهرستان بابلسر اظهار کرد: طبق آخرین اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، شهرستان بابلسر همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده محدودیت‌های کرونایی در بابلسر اعمال است و تا زمانی که به شرایط زرد یا سفید برنگردیم اجرا خواهد شد.

کرونا در بابلسر بیداد می کند

وی با اشاره به آسیب جدی اقتصادی کرونا به اصناف گردشگری بابلسر گفت: شهرستان بابلسر به جهت گردشگرپذیری خود، بیشترین آسیب اقتصادی وارد شده به مردم این شهرستان از اصناف گردشگری است که دولت اقداماتی را در نظر گرفته است که قطعا پاسخگو آسیب‌های این قشر از جامعه نخواهد بود اما امیدواریم با پیگیری‌هایی که از استان در حال انجام هستیم بتوانیم بخشی از این خسارات را جبران کنیم.

حسن‌زاده عنوان کرد: باوجود تمام توصیه‌ها و تذکراتی که داده می‌شود، مردم در ایام تعطیلات محرم به مسافرت خواهند آمد و یکی از مقصد و هدف اول قالب افرادی که به مازندران سفر می‌کنند بابلسر است و به این جهت احتمال اعمال محدودیت‌هایی جهت کنترل شیوع ویروس کرونا هستیم تا روند کاهشی ابتلا به کرونا در مازندران ادامه پیدا کند و به شرایط عادی برگردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۷۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان