//
کدخبر: ۲۷۶۶۷۶ //

سفر به مازندران ممنوع!

همه مسئولان و پزشکان فریاد می زنند عادت مراجعه به زادگاه در روزهای عاشورا و تاسوعا را امسال فراموش کنید، به ویژه این منع رفت و آمد و احتیاط در مسافرت ها به مازندران باید پررنگ تر مدنظر قرار گیرد زیرا هنوز بوی کرونا از گوشه و کنار شهرهای این استان به مشام می رسد و استاندار مازندران نیز اعلام کرده در روز تاسوعا و عاشورا هیچ خدماتی به مسافران در سواحل ارائه نمی شود.

سفر به مازندران ممنوع!

بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی این استان با بیان اینکه ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند، گفت:  ظرف همین مدت تعداد ۱۵۷ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

به گزارش فرتاک نیوز،وی افزود: هم اکنون ۶۵۴ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۸۶ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های ویژه بستری هستند.

موسوی تاکید کرد: مردم باید مسافرت‌های غیرضرور را به تأخیر بیندازند و جوانان و خانواده‌ها از سفر پرهیز کنند و سنتی را که در گذشته وجود داشت و مردم عاشورا و تاسوعا را به زادگاه خود می‌رفتند به حداقل برسانند.

*آخرین آمار کرونا در بابل

همچنین بر اساس گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر ۲۲۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر طبق این گزارش در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸بیمارجدید بستری و ۲۶ بیمار هم ترخیص شدند و ۵۲  بیمار نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

تا امروز ۸۷۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۶۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان