//
کدخبر: ۳۰۳۰۸۰ //

درخواست هوشنگ بازوند از مردم استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه از مردم استان خواست برای مقابله با شیوع بیشتر کرونا و جلوگیری از ورود به موج چهارم این بیماری، پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

درخواست هوشنگ بازوند از مردم استان کرمانشاه

 هوشنگ بازوند امروز(25 اسفند) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از سال 1399 به عنوان سالی سخت برای کشور یاد کرد و افزود: انصافا شرایط کشور در مهار کرونا خیلی بهتر از کشورهای دیگر بود و با همکاری مردم یک انسجام ملی برای مقابله با کرونا شکل گرفت، هرچند انتظار می‌رود مردم برای مقابله با شیوع بیشتر این بیماری پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

به گزارش فرتاک نیوز، بازوند با اشاره به خسارت های کرونا برای استان کرمانشاه در بخش‌های مختلف، اظهار کرد: در استان کرمانشاه 1500 فوتی کرونایی داشتیم که دردناک است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: کرونا در بخش های مختلف مشکلاتی را برای استان در پی داشت و فقط به بخش اقتصاد استان رقمی معادل هشت هزار میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

بازوند از وزارت میراث فرهنگی و آموزش و پرورش به عنوان دو وزارتخانه که بیشترین آسیب را از کرونا دیده اند یاد کرد و افزود: آموزش و پرورش توانست با راه اندازی شبکه آموزش دانش آموزان(شاد) خسارت های زیادی که ممکن بود از قِبَل ویروس کرونا به بخش آموزش وارد شود را تا حد زیادی جبران کرد.

 وی در ادامه با اشاره به راه اندازی پویش کفش در استان در آستانه نوروز با هدف عیدی دادن کفش به دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان، گفت: خوشبختانه با مشارکت خوب مردم و نهادها 10 هزار جفت کفش برای دانش آموزان بی بضاعت تهیه شده که از فردا(26 اسفند) کار توزیع آنها در سطح شهرستان‌ها آغاز می شود تا دانش‌آموزان بی بضاعت شب عید کفش نو داشته باشند.

بازوند با قدردانی از مشارکت همه در اجرای پویش کفش، گفت: سه هزار جفت از این کفش‌ها از سوی خانواده آموزش و پرورش استان تهیه شده است.

 وی در ادامه خواستار پیگیری آموزش و پرورش برای بازپس گیری املاک آموزش و پرورش از سایر نهادها شد.

 مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه هم در این نشست با بیان اینکه تعدادی از املاک آموزش  وپرورش در اختیار سایر نهادها است، گفت: دیوان محاسبات اعتقاد دارد این املاک به آموزش و پرورش اختصاص دارد، لذا پیگیر بازپس‌گیری این املاک از طریق نامه رسمی دیوان محاسبات هستیم.

 وی  اشاره‌ای هم به صدور مجوز استخدام 703 نفر از نیروهای واجد شرایط آموزش و پرورش برای رسمی شدن داشت و گفت: تلاش می کنیم تا کارهای استخدامی این افراد را ظرف یکی دو روز آتی انجام داده تا این افراد بلافاصله پس از تعطیلات نوروز برای گذراندن دوره های آمادگی به دانشگاه فرهنگیان بروند.

 یزدان پناه ادامه داد: پیش از این در دو سه هفته گذشته کارهای استخدامی 442 نفر از نیروهای واجد شرایط آموزش و پرورش انجام شد و امیدواریم کارهای استخدامی بین 135 تا 140 نفر باقیمانده هم اوایل سال آینده انجام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۰۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان