//
کدخبر: ۳۰۲۹۳۷ //

آخرین وضعیت بزرگراه ایلام _ مهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: از نظر طولی حدود ۷۵ درصد محور ایلام- مهران به بزرگراه ارتقا یافته اما قسمتهای باقیمانده شامل احداث تونلها و پلهای و تقاطع های غیر همسطح ، برداشت ترانشه های بزرگ و کنترل رانشها در حال اجرا است.

آخرین وضعیت بزرگراه ایلام _ مهران

"عبدالله بهادری" در گفت و گو با خبرنگار،  با اعلام این مطلب، اظهار کرد:  این قسمتها با وجود طول کم، گره  ترافیکی محسوب شده که به لحاظ عملیاتی زمان بر و از لحاظ اعتباری پر هزینه محسوب می شوند،  افزود: قطعه اول احداث  بزرگراه ایلام- مهران به طول ۱۱ کیلومتر در دست اجراست که ۵ کیلومتر از مسیر به بهره برداری رسیده و ۶ کیلومتر در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تصریح کرد: در این مسیر تونل موازی تونل قبلی راه کربلا به طول ۷۱۰ متر حفاری و کف برداری شده و پیمانکار ظرف روزهای آینده عملیات  لاینینگ این تونل را آغاز خواهد کرد و علاوه بر این تونل کیلومتر ۵ ایلام- مهران به طول  ۸۶۰ متر حفاری شده و پیمانکار در حال  عملیات کف برداری این پروژه است.

بهادری  در خصوص قطعه دوم طرح گفت: طول قرارداد این قطعه  ۱۹ کیلومتراست که ۱۳ کیلومتر آن تقریباً کامل شده و زیر بار ترافیک قرار دارد و ۶ کیلومتر باقی مانده در دست اجراست.  

وی  با اشاره به تقاطع غیر همسطح سه راهی صالح آباد در این مسیر گفت:  جهت افزایش ایمنی و تسهیل تردد، تقاطع غیر همسطح صالح آباد در این محور در دست اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام درباره قطعه سوم بزرگراه ایلام- مهران گفت:  طول قرارداد این قطعه  ۳۰  کیلومتر است و  هم اکنون پل های بزرگ کنجانچم و ۸ کیلومتر باند دوم کنجانچم در دست اجراست.

وی از اجرای محدوده کنجانچم مسیر رفت اصلاح شده و مسیر برگشت به طول ۸ کیلومتر خبر داد و گفت:  تقاطع های غیر همسطح انتهای کنارگذر مهران و سه راهی آذر جهت ایمن سازی محورها و تسهیل تردد نقش مهمی خواهند داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۹۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان