//
کدخبر: ۳۰۲۵۶۸ //

از حضور در آرامستان‌ها پرهیز کنید

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به نزدیک بودن ایام پایانی سال از مردم لرستان خواست با توجه به شرایط کرونایی از حضور در آرامستان‌ها و اجتماعات خودداری کنند.

از حضور در آرامستان‌ها پرهیز کنید

محمود ثمینی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی که ۲۰ اسفندماه برگزار شد، با تأکید بر اهمیت سلامت عمومی و با توجه به شرایط کرونایی و نزدیکی چهارشنبه پایان سال از مردم لرستان خواست تا مراقب نوجوانان خود باشند و با پیگیری برنامه‌های فرهنگی صداوسیما از حضور فرزندان در برنامه‌های خطرناک جلوگیری کنند.

وی با اشاره به موضوع پنجشنبه آخر سال و برنامه زیارت اهل قبور، تصریح کرد: با توجه به شرایط شکننده کرونایی و هم‌مرزی با استان خوزستان و سرعت انتشار بالای ویروس جهش یافته و لزوم مراعات و خودداری از حضور در اجتماعات از مردم نجیب لرستان می‌خواهیم که پنجشنبه آخر سال در آرامستان‌ها تجمع نکنند و برای سلامت مردم و جامعه به گونه دیگر عمل کرده و یا خیراتی داشته باشد.

به گزارش فرتاک نیوز،رئیس شورای اطلاع‌رسانی از آغاز فعالیت ستاد انتخابات در لرستان از امروز خبر داد و افزود: فرآیند انتخابات طبق برنامه زمانی تعیین شده در حال انجام است.

ثمینی خاطرنشان کرد: متقاضیان کاندیداتوری برای تسهیل در روان‌سازی امور با توجه به شرایط کرونایی و لزوم عدم مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها از روش‌های مختلف ثبت‌نام را به‌صورت غیرحضوری انجام دهند.

وی اضافه کرد: از طریق نصب اپلیکیشن وزارت کشور بر روی گوشی اندروید یا کامپیوتر شخصی با مراجعه به آدرس http://entekhabat.moi.ir، مراجعه به کافی‌نت و انجام مراحل ثبت‌نام است.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: در نهایت چنانچه داوطلب از روش‌های مذکور موفق به ثبت‌نام نشود با مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها نسبت به ثبت‌نام اقدام می‌کند.

ثمینی ادامه داد: داوطلبان برای ثبت‌نام در انتخابات شورای اسلامی از اولین زمانی که قانون‌گذار تعیین کرده است استفاده کنند و ثبت‌نام را به‌روزهای پایانی موکول نکنند.

وی اظهار کرد: ثبت‌نام از داوطلبان شورای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند به مدت ۷ روز تا ۲۶ اسفند ادامه می‌یابد و ثبت‌نام داوطلبان شورای اسلامی روستا به مدت یک هفته از ۱۶ تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ انجام خواهد شد و برگه عدم سوءپیشینه برای داوطلبان شورای شهر و روستا الزامی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۵۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان