//
کدخبر: ۲۹۷۱۲۹ //

استاندار هرمزگلن از اعمال محدودیت های جدی تر خبرداد

استاندار هرمزگان تمهیدات اندیشیده شده از سوی ستاد مدیریت بیماری کرونای هرمزگان را در راستای افزایش مسافرت ها به این استان تشریح کرد.

استاندار هرمزگلن از اعمال محدودیت های جدی تر خبرداد

فریدون همتی شب گذشته(اول بهمن ماه) در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان هرمزگان، با بیان اینکه مردم استان پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی را طی چندماه اخیر به خوبی رعایت کردند، گفت: اطلاع رسانی لازم به منظور عدم مسافرت به هرمزگان طی مراحل مختلف انجام شد، اما در این مرحله و با تعطیلات اخیر، با ورود جمعیت زیادی از گردشگران به استان مواجه شدیم که بخش عظیمی از این مسافران از استان های فارس و کرمان بودند.

به گزارش فرتاک نیوز،وی افزود: به منظور کنترل روند افزایشی ورود مسافران و گردشگران به استان، تیمی هایی برای کنترل و  تشویق مسافران به عدم مسافرت به هرمزگان در ورودی های استان مستقر کردیم و  علاوه بر آن در پارک ها و  سواحل، امکانات و خدماتی به مسافران و گردشگران ارائه نخواهد شد واز برپایی چادر نیز ممانعت به عمل خواهد آمد.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: در بنادر چارک و سایر بنادری که امکان انتقال وسایل نقلیه به جزایر قشم  و کیش وجود دارد، سرویس دهی لندینگ کرافت برای انتقال خودرو به این جزایر قطع شده است.

همتی بیان کرد: از طرفی طی هفته آتی، گلوگاه های ورودی استان از سمت چهار استان فارس، بوشهر، کرمان و سیستان و بلوچستان با حضور نیروهای هلال احمر، نماینده فرمانداری ها، نیروی انتظامی و ... با جدیت بیشتری کنترل می شود.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: گروه های نظارتی در شرایط عادی در همه نقاط پر رفت و آمد و به‌خصوص بنادر و نقاط گردشگری حضور دارند و بر اساس دستور ابلاغی موظف به هشدار به مسافران برای رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و فراهم کردن امکان لازم برای گند زدایی محیط های پر رفت و آمد هستند.

همتی همچنین گفت: روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان و تلفن ۱۱۱ ( سامانه ارتباط مردم  ودولت) آماده دریافت هر گونه نظر، پیشنهاد و یا گزارش مردمی در خصوص عدم رعایت پروتکل های بهداشتی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۱۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان