//
کدخبر: ۳۰۰۲۷۷ //

تعطیلی تنها سالن تیراندازی کرمانشاه

رئیس هیات تیراندازی شهرستان کرمانشاه از تعطیلی تنها سالن تیراندازی کرمانشاه خبر داد.

تعطیلی تنها سالن تیراندازی کرمانشاه

آرش نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار، بااشاره به تعطیلی تنها سالن تیراندازی کرمانشاه، اظهارکرد: حدود 10 سالی می شود که حتی یک سلاح جدید برای تنها سالن فعال هیات تیراندازی کرمانشاه خریداری نشده و اکنون تمام سلاح هایی که داریم مستهلک شده اند.

وی افزود: همچنین باتوجه به اینکه هیات امسال درآمد چندانی نداشته، در بحث خرید سیبل و ساچمه هم که مصرفی هستند دچار مشکل شده ایم و توان خرید آنها را نداریم.

به گزارش فرتاک نیوز،رئیس هیات تیراندازی شهرستان کرمانشاه تاکید کرد: علاوه بر این مشکلات، برای شارژ سلاح هایی که داریم تنها یک دستگاه کمپرسور در کرمانشاه وجود داشت که اکنون آن دستگاه هم خراب شده و دیگر نمی توانیم سلاح ها را شارژ کنیم.

وی افزود: چندباری مشکلات سالن شهید یاری – تنها سالن فعال تیراندازی کرمانشاه – را به گوش مسئولین ورزش استان رسانده ایم و قول هایی برای کمک داده اند که هنوز عملی نشده است.

نیکبخت درخصوص اعتبار مورد نیاز برای خرید سلاح و تجهیزات برای سالن شهید یاری هم گفت: در حال حاضر قیمت هرسلاح برای رشته تیراندازی حدود 80 تا 90 میلیون تومان است و با وجود اینکه سالن شهید یاری دارای 20 خط برای تیراندازی است، ما بجای 20 سلاح درخواست 10 سلاح را داده ایم.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر سالن شهید طهماسبی را نیز در مجموعه ورزشی امام(ره) کرمانشاه داریم که هزینه های بسیاری برای احداث آن شده و حدود 10 خط برای تیراندازی دارد، اما به دلیل وجود برخی نواقص سالهاست که بلااستفاده مانده که امیدواریم با مساعدت مسئولین برای تجهیز و راه اندازی این دو سالن اقدام شود.

رئیس هیات تیراندازی شهرستان کرمانشاه گفت: طبق برآورده هایی که کرده ایم، برای تجهیز و راه اندازی این دوسالن تیراندازی حداقل به دو میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی تاکید کرد: اگر سالن های تیراندازی کرمانشاه مجهز شوند، در کنار توجه به مقوله قهرمان پروری، در بحث درآمدزایی و اتکای هیات به خود نیز مشکلات ما حل خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۲۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان