//
کدخبر: ۲۹۹۸۷۴ //
با هزینه بیش از ۱۰ میلیارد ریال صورت گرفت؛

بهره برداری از ۳ راهدارخانه در سطح استان کرمانشاه

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از به بهره برداری رسیدن راهدارخانه های مرکزی شهرستان های اسلام آبادغرب، دالاهو و سرپل ذهاب در امسال با هزینه بیش از ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

بهره برداری از ۳ راهدارخانه در سطح استان کرمانشاه

 سیدزاهدین چشمه خاور در این رابطه اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در فصل زمستان، می طلبد تا اقدامات درخور توجه‌ای برای ایمن سازی و آماده‌سازی محوری مناسب برای تردد کاربران جاده‌ای انجام پذیرد، از این رو برای آمادگی هرچه بیشتر در فصل زمستان برای خدمت رسانی به بهره برداران جاده ای به احداث ۳ راهدارخانه در شهرستان های اسلام آبادغرب، دالاهو و سرپل ذهاب اقدام نموده ایم.

وی افزود: انبار شن و نمک راهدارخانه کوزران در محور کرمانشاه-کوزران نیز تکمیل و بهسازی شده است.

به گزارش فرتاک نیوز،چشمه خاور در ادامه به مزیت احداث آشیانه ماشین آلات اشاره و تصریح کرد: افزایش طول عمر مفید انواع ماشین آلات، صرفه جویی در هزینه نگهداری آن ها، استفاده بهینه، سریع، ساماندهی و استقرار ثابت ماشین آلات راهداری از جمله مزیت‌های احداث آشیانه ماشین آلات می باشد و آشیانه ۴ راهدارخانه در سال‌جاری احداث، بهسازی و تکمیل شده است.

شایان ذکر است در حال حاضر، استان کرمانشاه ۴۴ راهدارخانه ثابت و سیار در سطح محورهای مواصلاتی جهت خدمت رسانی به کاربران جاده‌ای در تمامی فصول مختلف سال وجود دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۸۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان