//
کدخبر: ۲۹۹۹۸۱ //

بررسی وضعیت۳۳۰۰ نفر از زندانیان استان کرمانشاه در طرح‌ پایش / آزادی ۱۱۰۸ نفر از آغاز طرح تاکنون

در طرح پایش زندانیان استان کرمانشاه وضعیت تعداد ۳۳۰۰ نفر از زندانیان استان کرمانشاه مورد بررسی قرار می گیرد و تعداد ۱۱۰۸ نفر از زندانیان از آغاز این طرح تاکنون آزاد شده اند.

دکتر مرادیفر رئیس دادگاههای عمومی و انقلاب کرمانشاه با بیان اینکه طرح پایش زندانیان یکی از طرحهای مهم ریاست محترم قوه قضائیه است که با اهتمام رئیس کل محترم دادگستری استان و با حضور نهادهایی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیز زندانهای استان با جدیت مورد پیگیری قرار می گیرد، یادآور شد به همین منظور امروز تمامی قضات محاکم عمومی و انقلاب با حضور در زندان مرکزی کرمانشاه برآنند تا جایی که ممکن است با استفاده از نهادهای ارفاقی به زندانیان کمک کنند .

به گزارش فرتاک نیوز،وی افزود: زندانیان محکومیت های مالی چنانچه بر قضات محرز شود که توان پرداخت را ندارند با تخفیف هایی مواجه می شوند که بتوانند میزان بدهی خود را از راههای دیگری پرداخت کنند.

رئیس دادگاههای عمومی و انقلاب کرمانشاه خاطرنشان ساخت: زندان به نوعی مجازات جمعی محسوب می شود چرا که علاوه بر مشکلاتی که برای خود زندانی ایجاد می کند برای اطرافیان و خانواده ایشان نیز سبب مسائل ناخواسته ای می شود.

وی افزود: حدود ۱۰۰۰ نفر از زندانیان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) هستند که همین موضوع به خودی خود مشکلاتی را حادث نموده است و امروز با حضور رئیس این کمیته به مسائل این زندانیان نیز رسیدگی می شود.

لازم به ذکر است بنا به گفته مدیر کل زندانهای استان از آغاز طرح پایش زندانیان حدود ۱۱۰۸ نفر آزاد شده اند و توبه ۱۶۰ نفر نیز مورد پذیرش قرار گرفته است و به دنبال آن محکومیت این تعداد منجر به آزادی و یا تخفیف مجازات شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۹۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان