//
کدخبر: ۲۹۳۰۶۷ //

استاندار کرمانشاه:ایثار "حاج قاسم" هرگز فراموش نمی‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: حاج قاسم در دل و قلب مردم جای داشت و جهاد، فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی سردار سرافراز جبهه مقاومت هرگز فراموش نمی‌شود.

استاندار کرمانشاه:ایثار "حاج قاسم" هرگز فراموش نمی‌شود

هوشنگ بازوند در جلسه برنامه ریزی دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت و اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: مردم قدرشناس ایران اسلامی در سالگرد حاج قاسم سلیمانی پیشقدم هستند.

وی با بیان اینکه مردم ما حاج قاسم را خیلی دوست دارند، افزود:  در یکسال گذشته بارها شاهد بازنشر کلیپ های ایثارگری حاج قاسم در فضای مجازی توسط مردم بوده ایم که نشان از علاقه و قدرشناسی مردم از حاج قاسم است.

به گزارش فرتاک نیوز، بازوند ترویج مکتب شهید سرافراز اسلام «حاج قاسم» در جامعه را ضروری دانست و گفت: این شهید والامقام محور همدلی بود و به حق الگوی ولایتمداری و دارای ویژگیهایی مانند صفای باطن و مهربانی در کنار صلابت و حماسه‌سازی بود.

استاندار کرمانشاه ادامه با بیان اینکه زمینه آشنایی بیشتر مردم با حاج قاسم باید ایجاد شود، افزود: شهید سلیمانی جهاد و شهادت بزرگی داشت و در کنار مردم فعالانه حضور داشت.

بازوند تأکید کرد: آیین‌های گرامیداشت آن شخصیت ارجمند و تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه که با ترور ناجوانمردانه به شهادت رسید، با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۰۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان