//
کدخبر: ۲۵۶۱۶۷ //

تعطیلی ۴۷ پاساژ و مجتمع تجاری در قم بدلیل عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان قم از تعطیلی ۴۷ پاساژ و مجتمع تجاری در قم به دلیل عدم رعایت موازین فاصله گذاری اجتماعی خبرداد.

تعطیلی ۴۷ پاساژ و مجتمع تجاری در قم بدلیل عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی استان قم، دکتر محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: مرکز بهداشت استان قم در طرح فاصله گذاری هوشمند از روز جمعه ۲۲ تا ظهر سه شنبه ۲۶ فروردین، ۹ هزار و ۱۵۰ مورد بازرسی را توسط ۸۰ کارشناس و بازرس بهداشت محیط و حرفه ای انجام داده است.

وی افزود: طی این مدت ۴۷ پاساژ و مجتمع تجاری، ۱۷مورد فست فود و اغذیه فروشی، ۸ رستوران، ۴ باشگاه ورزشی، ۴ مورد گیم نت، ۷ مورد طباخی و جگرکی و ۲ مورد حمام تعطیل شده است.

وی تصریح کرد: تیم‌های سلامت محیط و کار ناظر بر رعایت اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند با تمام توان در حال فعالیت هستند به گونه ای که در یک شیفت ۳ هزار و ۵۶۰ مورد بازدید انجام دادند که هزار و ۹۸۰ مورد از اصناف با رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به صنف خود، در حال فعالیت بوده و تنها ۵۶۹ مورد اقدام به ثبت صنف خود در سامانه کرده بودند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان قم بیان کرد: در این بازدیدها تذکرهای لازم و لزوم ثبت نام اصناف در سامانه salamat.gov.ir ارائه شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۱۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان