//
کدخبر: ۲۵۴۷۰۲ //

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در تهران

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران گفت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به قوت خود باقی است و تا اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه دارد.

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ علی سلیمانی در حاشیه نظارت بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی طی سخنانی بیان کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ۵ نقطه از شرق استان تهران با حضور ماموران پلیس راه، راهور و انتظامی در حال اجراست.

وی با بیان این‌که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از جمعه هشتم فروردین آغاز شده، افزود: این طرح قرار است  فعلا تا پایان فروردین تداوم یابد و پلیس به عنوان مجری آن، قاطعانه عمل خواهد کرد.

سرهنگ سلیمانی با تاکید بر این‌که قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا اولویت اول کشور در روزها و هفته‌های جاری است، گفت: همه ما در این خصوص مسئول و موظف به اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

رئیس پلیس شرق استان تهران، غلبه بر کرونا و مهار و کنترل این بیماری را نیازمند مشارکت جمعی آحاد مختلف مردم دانست و گفت: تا زمانی که عموم شهروندان، مسئولان را در اجرای طرح‌های مقابله‌ای همراهی نکنند، نمی‌توان کار خاصی از پیش برد.

وی در پایان از همکاری و همراهی اکثر مردم با پلیس در راستای اجرای طرح‌ فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین ممنوعیت‌های ایجاد شده طی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین برای حضور در تفرجگاه‌ها، قدردانی و ابراز امیدواری کرد که این طرح به قوت خودش باقی بماند تا  به زودی شاهد کنترل و مهار کرونا باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۷۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان