//
کدخبر: ۲۳۷۷۷۴ //

اعزام کمک های شهرداری تهران به مناطق زلزله زده

مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر از اعزام کاروان های امدادی سازمان پسماند و آتش نشانی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان داد.

اعزام کمک های شهرداری تهران به مناطق زلزله زده
به گزارش فرتاک نیوز،

مجتبی یزدانی در گفت و گو با خبرنگار  ما با اشاره به دستور شهردار تهران مبنی بر ارسال تجهیزات به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: معاونت خدمات شهرى و محیط زیست در دو بخش سازمان آتش نشانى و سازمان مدیریت پسماند، تجهیزات و ماشین آلاتی را جهت اعزام به این استان سیل زده آماده کرده است.

وی با اشاره به اعزام ٣۵ نفر از نیروهای آتش نشانی شهرداری تهران به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای آتش نشانی به همراه ۱۴ دستگاه خودروی سبک وسنگین ، یک دستگاه خودروی نورافشان، ٢ دستگاه جرثقیل ۳ تنی، یک دستگاه خودرو AF حریق، یک دستگاه خاور حمل، ٢ دستگاه خودروی کاپرا، ٣ دستگاه خودروی پیکاب و  ۴ دستگاه سمند اعزام شدند.

photo_۲۰۲۰-۰۱-۱۶_۱۲-۴۴-۳۳

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به ارسال دیگر تجهیزات اعزامی از سوی سازمان آتش نشانی ‌اضافه کرد: همچنین یک دستگاه پمپ واریسکو با متعلقات مربوطه، یک دستگاه پمپ ابارا با متعلقات مربوطه، ۵ دستگاه پمپ فوکس، ۴٠ دستگاه پمپ کف کش و لجن کش و ۴ دستگاه موتور برق به مناطق سیل زده ارسال شده است.

یزدانی همچنین با اشاره به اعزام کاروان تجهیزات امدادی از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: این تجهیزات شامل ۱۰ دستگاه کمپرسی، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه لودر و دو دستگاه پیکاپ به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان اعزام شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
حجم ویدیو: 9.88M مدت زمان : ۰۰:۰۰:۴۹ دانلود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۷۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان