//
کدخبر: ۲۱۰۶۶۵ //
معاون خدمات شهری شهرداری تهران تشریح کرد:

اقدامات شهرداری تهران برای بهسازی بوستان پردیسان

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات صورت گرفته در راستای بهسازی بوستان پردیسان را تشریح کرد.

 اقدامات شهرداری تهران برای بهسازی بوستان پردیسان

به گزارش فرتاک نیوز، مهندس مجتبی یزدانی با اعلام این مطلب گفت: بوستان پردیسان که در اختیار سازمان حفاظت محیط زیست کشور قرار دارد، منطقه ای طبیعی است که با مساحت حدود 200هکتار در شمال غرب تهران و در محدوده منطقه دو شهرداری تهران واقع شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، یزدانی در ادامه افزود: با توجه به رویکرد مدیریت شهری در سال 1396 و پیگیری های سازمان بوستانها و فضای سبز در شانزدهم مهرماه سال 96تفاهم نامه ای مابین شهرداری تهران با سازمان حفاظت محیط زیست منعقد گردید و مقرر گردید بهسازی بوستان مذکور براساس مفاد تفاهم نامه به شهرداری تهران واگذار گردد و پس از آن اقدامات اجرایی و لازم در این راستا آغاز شد.

وی اضافه کرد: جلسات مستمری با حضور مشاوران و مسئولین سازمان محیط زیست به منظور انجام هماهنگی لازم و پیشبرد روند نگهداری از بوستان برگزار شد.

یزدانی به اقدامات صورت گرفته در زمینه فضای سبز این بوستان اشاره کرد و گفت: انجام عملیات به زراعی در سطح پارک، آبیاری مستمر درختان موجود با توجه به گونه های گیاهی، حذف سرشاخه های خشک، جمع آوری ضایعات فضای سبز باقی مانده از سنوات گذشته و حمل و انتقال آن به خارج از مجموعه، ترمیم شبکه آبرسانی و... از جمله اقدامات صورت گرفته در این بخش بوده است. همچنین در راستای حفظ و نگهداشت فضای این بوستان نیز مخازن زباله در سطح بوستان جانمایی شد.

وی به دیگر اقدامات انجام شده در بوستان پردیسان در سال 98 اشاره کرد و گفت: نصب ست های ورزشی جهت استفاده شهروندان، نصب المانهای پارکی مانند نیمکت ، سطل زباله و...، انجام عملیات آسفالت ریزی رینگ پیرامونی بوستان، استقرار نیروهای آتش نشان جهت جلوگیری از بروز هر گونه آتش سوزی در بوستان، ترمیم و بازسازی خطوط انتقال برق، پایه چراغها و روشنایی آنها، اجرای طرح شناسایی فلور گیاهی بوستان پردیسان با همکاری دانشگاه تهران و... از جمله این اقدامات می باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۶۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان