//
کدخبر: ۲۰۲۳۰۹ //
یزدانی بعد از سفر به عراق:

آمادگی شهرداری تهران برای خدمات رسانی به زائران حسینی در مراسم پیاده روی اربعین

رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین کشور در جلسه نشست هماهنگی ستاد اربعین عراق اعلام کرد:

آمادگی شهرداری تهران برای خدمات رسانی به زائران حسینی در مراسم پیاده روی اربعین
به گزارش فرتاک نیوز،

مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی شهرداری تهران برای ارائه خدمات  به زائران و عاشقان حسینی در مراسم پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین کشور که به همراه هیئت همراه اعزامی از سوی شهرداری تهران جهت حضور و ارائه گزارش در جلسه نشست هماهنگی ستاد اربعین عراق در سفارت ایران در بغداد به کشورعراق سفرکرده بود به تشریح برنامه های  شهرداری تهران و کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین در شهرهای نجف، کربلا و کوفه پرداخت.

photo_۲۰۱۹-۰۷-۱۹_۱۳-۵۲-۲۹

مهندس یزدانی طی جلسات مختلفی با مسجدی، سفیر ایران و رئیس ستاد اربعین کشور در عراق، مکارم سرکنسول نجف، حسینیان سرکنسول کربلا، مسئولین ستاد بازسازی عتبات عالیات در نجف و کربلا، استاندار کربلا، مسئولین عراقی عتبه های علویه، حسینیه و عباسیه و تولیت مسجد کوفه دیدار و گفت وگو کرد.

 وی در این دیدارها ضمن تشریح برنامه های کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین کشور و نیز برنامه های شهرداری تهران در مرزها و کشور عراق در ارتباط با انجام هماهنگی های لازم به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائرین آقااباعبدالله الحسین(ع) با مسئولین عراقی و ایرانی بحث و تبادل نظر کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۳۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان