//
کدخبر: ۲۰۳۵۰۸ //
معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد:

بهره برداری از پنجمین بوستان بانوان؛ به زودی

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از بهره برداری پنجمین بوستان ویژه بانوان به مساحت 35 هکتار در منطقه 4 و در محدوده جنگلهای لویزان خبر داد.

بهره برداری از پنجمین بوستان بانوان؛ به زودی
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس مجتبی یزدانی با اعلام این مطلب گفت:بدنبال احداث و بهره برداری از چهار بوستان ویژه بانوان، بوستان بهشت مادران در منطقه 3،بوستان پردیس بانوان در منطقه 15،بوستان نرگس در منطقه 18،بوستان شهربانوی بوستان ولایت در منطقه 19، پنجمین بوستان بانوان به مساحت 35 هکتار در منطقه 4 شهرداری تهران و در محدوده جنگلهای لویزان، ضلع جنوبی اتوبان بابایی و ضلع غربی باغ پرندگان در دست اجرا است که به زودی برای استفاده بانوان به افتتاح خواهد رسید.

یزدانی در ادامه گفت:این بوستان در اراضی بوستان جنگلی لویزان واقع شده است و بدلیل موقعیت و شرایط ویژه سایت، درختان موجود و توپوگرافی طبیعی محل حفظ گردیده است و مکان های تفرجی و مسیرهای جدید در آن جانمایی شده اند. همچنین برای احداث این بوستان از مصالح بومی و سازگار با شرایط محیط استفاده شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پروژه ساخت و احداث بوستان بانوان لویزان توسط سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران در راستای ارتقای سلامت و ورزش بانوان در دست انجام است که شامل امکاناتی نظیر زمین های روباز ورزشی، زمین اسکیت، ساختمان خانه کودک، زمین بازی کودکان و... است .

به گفته یزدانی پوشش گیاهی و فضای سبز این بوستان با بهره گیری از شبکه آبیاری قطره ای  می باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۵۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان