//
کدخبر: ۸۷۴۳۷ //
امکان اسکان بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب در آستان حضرت امام خمینی (ره)

خبر خوب معاون خدمات شهری شهرداری تهران به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از امکان اسکان بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران که از استان‌های قم، اراک و ... به سمت تهران می‌آیند خبر داد.

خبر خوب معاون خدمات شهری شهرداری تهران به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
به گزارش فرتاک نیوز،

مجتبی یزدانی در نشست هماهنگی سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که در محل استانداری تهران برگزار شد، گفت: جهت هماهنگی دستگاه‌های خدمت رسان در امر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شش کمیته تشکیل شد که جلسات مجزایی برگزار کردند که دو جلسه نیز با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. همچنین بازدید میدانی از مصلی جهت ایجاد آمادگی برگزاری نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: شهرداری تهران به صورت فعال در ایجاد زمینه‌های لازم و خدمات لازم برای برگزاری این نمایشگاه همکاری مناسبی را با دستگاه‌های مرتبط داشته است.

وی ادامه داد:‌ در بحث خدمات شهری به عنوان نماینده شهرداری تهران معاونت خدمات شهری تمامی بخش‌های خود را درگیر موضوع برگزاری نمایشگاه کرده است، همچنین سه منطقه شهرداری تهران یعنی مناطق سه، شش و هفت نیز در ایجاد امکانات لازم برای برگزاری نمایشگاه همکاری داشته‌اند.

یزدانی تاکید کرد:‌ قطعا چند روز پیش از افتتاح رسمی نمایشگاه تمامی موضوعات مطرح شده در حوزه خدمات شهری، تبلیغات و حمل و نقل و ترافیک انجام خواهد شد. در حوزه حمل و نقل و ترافیک مترو، تاکسیرانی و اتوبوسرانی و معاونین حمل و نقل و ترافیک سه منطقه هفت، شش و سه با ریاست معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اقدامات لازم را برای برگزاری این نمایشگاه انجام خواهند داد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه تعدادی شاتل برقی جهت جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه در داخل مجموعه مصلی تهران ارائه خدمات خواهند داد، افزود: خدمات داخل مصلی تهران در حوزه فضای سبز از قبل بر عهده شهرداری تهران بود که برای برگزاری نمایشگاه کتاب تکمیل‌تر شد.

وی ادامه داد: کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی نیز با حضور نمایندگان مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، سازمان زیباسازی و صدا و سیما تمامی اقدامات لازم را در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی انجام خواهند داد. همچنین با بانک شهر نیز جلسات مشترکی برگزار شده تا هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات توسط این بانک در مجموعه مصلی فراهم شود.

وی در خصوص بازدیدکنندگانی که از استان‌های قم، اراک و ... برای بازدید نمایشگاه به تهران می‌آیند این بازدیدکنندگان می‌توانند در آستان حضرت امام خمینی (ره) در فضای در نظر گرفته شده اتوبوس‌های حامل این بازدیدکنندگان مستقر شوند و با مترو برای بازدید نمایشگاه به سمت مصلی عزیمت داشته باشند. در محل اسکان این بازدیدکنندگان پذیرایی وعده صبحانه نیز در نظر گرفته شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۷۴۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان