//
کدخبر: ۲۲۲۸۰۱ //

احتمال لغو محدودیت یک‌طرفه در هراز و کندوان

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به شرایط عادی ترافیکی احتمال تأخیردیا لغو محدودیت‌های ترافیکی در محورهای هراز و کندوان وجود دارد.

احتمال لغو محدودیت یک‌طرفه در هراز و کندوان
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای به‌صورت پرحجم است.

وی افزود: ازلحاظ جوی نیز سطح جاده‌های مازندران به‌صورت خشک بوده و آسمان استان به‌صورت نیمه‌ابری است‌.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: همچنین باتوجه به هشدار هواشناسی لازم است خودروها برای عبور از گردنه‌ها و محورهای کوهستانی استان به تجهیزات فصل سرما تجهیز شوند.

این مسؤول درباره محدودیت‌های ترافیکی محورهای مازندران، اظهار کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۸ الی ۲۴ تا پایان هفته جاری و همچنین از ساعت ۶ تا ۱۲ روز شنبه یازدهم آبان ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: براساس برنامه قرار بود محورهای هراز و کندوان امروز یک‌طرفه شود که با توجه به شرایط عادی ترافیکی احتمال تاخیر یا لغو محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان وجود دارد.

قدمی با بیان اینکه روز جمعه نیز بحث اجرای محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان در دستور کار قرار دارد، گفت: بحث اجرای ممنوع بودن تردد تریلی به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور سوادکوه نیز روز جمعه اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: توصیه ما به تمام رانندگان رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای پلیس است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۸۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان