//
کدخبر: ۸۸۵۰ //
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران خبر داد

ریزش بهمن در محور هراز/ هراز مسدود شد

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: پس از حدود سه ساعت بازگشایی، محور هراز مجددا مسدود شد.

ریزش بهمن در محور هراز/ هراز مسدود شد

سیاوش محبی دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان تهران از مسدود شدن محور هراز خبر داد، و اظهار داشت: از دقایقی پیش محور هراز مجددا مسدود شد.

وی در خصوص ریزش بهمن در محور هراز، گفت: این مورد صحت دارد اما در حوزه استحفاظی مازندران این ریزش وجود داشته و اطلاع دقیقی از جزئیات آن وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد در محور فیروزکوه نیمه سنگین گزارش شده و با توجه به قطع شدن بارندگی سطح محورها لغزنده است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها رانندگان تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

وی در خصوص تردد در محور امام رضا(ع)، اظهار کرد: بارش باران در این منطقه وجود دارد اما تردد روان و عادی است.

محبی اضافه کرد: رانندگان سعی کنند در این شرایط آب‌ و هوایی سفری را آغاز نکنند، اما اگر مجبور به انجام سفر شدند، از طریق شماره تلفن 88255555 مرکز اطلاعات راهور ناجا اطلاعات مسیرها را دریافت سپس با آمادگی کامل اقدام به شروع سفر کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، با بیان اینکه سردار عبدالرضا ناظری فرمانده نیروی انتظامی شرق استان برای نظارت و رسیدگی به روند اقدامات راهور، در محور هراز و فیروزکوه حضور دارند، تصریح کرد:  مسافران به توصیه‌های پلیس، راهداری و هواشناسی توجه کنند، و به محورهایی که مسدود میشود ورود نکنند و اسراری به بازگشایی نداشته باشند.

وی افزود: هر زمانی که پلیس احساس کند که خطری در مسیر وجود دارد و سلامت هموطنان را به خطر می‌اندازد محور مسدود و در غیر اینصورت اقدام به بازگشایی جاده‌ها خواهد کرد.

محبی با بیان اینکه، حفظ جان مسافران از اولویت‌های پلیس راهور ناجا است، اظهار کرد: نیروهای پلیس راهور ناجا با توان صد در صدی در محورها حضور دارند.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۸۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان