//
کدخبر: ۸۴۴۲ //
مدیرکل هواشناسی گلستان خبر داد

تداوم سرما تا پایان هفته/دمای هوا در گلستان ۱۰ درجه سرد می شود

مدیرکل هواشناسی استان گلستان از تداوم سرما تا پایان هفته در گلستان خبر داد و گفت: در روزهای پایانی هفته دما بین هشت‌ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

تداوم سرما تا پایان هفته/دمای هوا در گلستان ۱۰ درجه سرد می شود

نوربخش داداشی در گفتگو با فرتاک نیوز اظهار کرد: بر اساس تجزیه‌وتحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، برای روز یکشنبه بارش برف و باران در ارتفاعات گلستان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از اواخر یکشنبه تا روز دوشنبه شاهد ورود سامانه بارشی در استان خواهیم بود که وزش باد، کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات از پیامدهای آن است.

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: روز سه‌شنبه به‌طور موقت آسمان گلستان نیمه‌ابری شده اما از روز چهارشنبه تا روز جمعه با ورود سامانه دوم علاوه بر بارش باران و برف دمای هوا بین هشت‌تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

داداشی افزود: از روز یکشنبه تا پایان هفته شهرهای استان شب‌های سرد و غالباً منفی زیر صفر درجه را تجربه می‌کنند اما در طول روز دمای هوا گرم‌تر از شب‌ها خواهد بود.

وی از تداوم سرما در طول هفته جاری خبر داد و گفت: مه‌آلود بودن هوا و بارش برف در ارتفاعات موجب کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ها می‌شود، ازاین‌رو مسافران از مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنند و حتماً به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

مدیرکل هواشناسی گلستان اظهار کرد: در حال حاضر دمای شهر گرگان ۶ درجه سانتی گراد به‌عنوان گرم‌ترین شهر و مراوه‌تپه با سه درجه سانتی گراد سردترین شهر استان گزارش‌شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۴۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان