//
کدخبر: ۳۹۸۷ //
مدیر‌کل راهداری استان کرمان در گفت‌و‌گو با تسنیم:

تمامی محورهای استان کرمان باز است؛ تردد فقط با زنجیر‌چرخ

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ‌کرمان با اشاره به بارش برف سنگین در برخی نقاط استان ‌گفت: تمامی جاده‌های ‌کرمان باز بوده و تردد امکان‌پذیر است.

تمامی محورهای استان کرمان باز است؛ تردد فقط با زنجیر‌چرخ

به گزارش فرتاک نیوز خداداد مقبلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌‌ داشت: ‌باران و برف در تمامی جاده‌ های استان کرمان در حال بارش است.

وی با اشاره به اینکه در گردنه کفنوئیه بافت و خود شهرستان بافت به سمت رابر و از رابر به سمت ساردوئیه برف سنگین در حال بارش است، گفت: در رفنجان و سرچشمه نیز شاهد بارش برف سنگین هستیم.

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با بیان اینکه تمامی راه‌های مواصلاتی استان کرمان باز بوده و تردد ادامه دارد افزود: در مسیر تونل سیرچ نیز برف سنگین در حال بارش است اما مشکلی برای تردد وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در سایر جاده‌های استان نیز بارش باران وجود دارد خاطر‌نشان کرد: هر چه به آخر شب نزدیک می‌شویم دمای هوا پایین می‌آید و رانندگان باید با احتیاط بیشتری در جاده‌ها تردد کنند.

مقبلی با تاکید بر استفاده از زنجیرچرخ در جاده‌های برف‌گیر استان گفت: رانندگان باید در مسیرهای خود به توصیه‌های پلیس و ماموران راهداری توجه کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.ش

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان