//
کدخبر: ۱۹۲۹۲۱ //

تردد کشنده و تریلرهای ترانزیتی در جاده سنندج - مریوان ممنوع شد

رئیس پلیس راه کردستان گفت: براساس مصوبه ستاد خدمات سفر شهرستان مریوان از ساعت ۲۴ امشب تا ۲۴ روز جمعه ۱۷ خرداد، تردد هر گونه کشنده و تریلر ترانزیتی حامل مواد سوختی در محور سنندج- مریوان و بالعکس ممنوع است.

تردد کشنده و تریلرهای ترانزیتی در جاده سنندج - مریوان ممنوع شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ عیسی گوهری شامگاه پنجشنبه اظهار داشت: غیر از تریلرهای حامل مواد سوختی داخلی (حمل سوخت پمپ بنزین ها) و مواد غذایی فاسد شدنی، تردد مابقی کشنده ها در این فاصله زمانی در مسیر ذکر شده ممنوع است.
وی یادآور شد: با توجه به کوهستانی بودن اغلب جاده های کردستان به ویژه محورهای بانه و مریوان و ۲ طرفه بودن آن، رانندگان از شتاب در این مسیرها پرهی کرده و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
سرهنگ گوهری با بیان اینکه رانندگان از سبقت های غیرمجاز و بی مورد در این مسیرها خودداری کنند، اضافه کرد: مسافران سفر خود را مدیریت کرده و زمان بازگشت را به ساعات پایانی روز جمعه موکول نکنند تا با ترافیک مواجه نشوند.
رییس پلیس راه کردستان بر رعایت سرعت مطمئنه در جاده های استان به ویژه در مسیرهای کوهستانی تاکید کرد و افزود: در ۲ روز گذشته ۲ نفر بر اثر تصادف در مسیر قروه به همدان جان خود را از دست دادند که یکی از تصادف ها مربوط به واژگونی خودرو وانت پیکان بود.
طول شبکه راه های استان هفت هزار و ۸۳۴ کیلومتر است که این میزان شامل ۶ هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۹۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان