//
کدخبر: ۲۲۱۴۰۶ //

پیش بینی بارش باران برای اکثر مناطق

کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را طی روز‌های آتی تشریح کرد.

پیش بینی بارش باران برای اکثر مناطق
به گزارش فرتاک نیوز،

 فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، با اشاره به شرایط جوی کشور، گفت: از امروز تا روز شنبه به طور متناب در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد‌های موقتی پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شدت بارش برای امروزو فردا برای استان‌هایی همچون کردستان، آذربایجان شرقی، غربی، کرمانشاه، زنجان، غرب همدان، غرب مرکزی و جنوب اصفهان پیش بینی می‌شود و احتمال آب گرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها و همچنین مه آلود شدن جاده‌های کوهستانی وجود دارد.

گودرزی با بیان اینکه برای سواحلی شمالی کشور بارش‌های باران به صورت متناوب پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: در جنوب کرمان، جنوب فارس و پاره از مناطق استان هرمزگان رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق را داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: با افزایش سرعت وزش باد روی شمال عربستان و جنوب عراق وقوع گردو خاک برای استان خوزستان دور از انتظار نیست.

گودرزی با بیان اینکه تهران امروز در برخی ساعات افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد داشت، گفت: بیشنه دما ۲۱ درجه خواهد شد و کاهش دما برای روز‌های آتی خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: امروز صبح تازه آباد کرمان و لاله زار کرمان دمای صفر درجه داشته و به عنوان خنک‌ترین مناطق کشور و برازجان در بوشهر با دمای ۳۷ درجه گرم‌ترین منطقه بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۴۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان