//
کدخبر: ۲۱۹۷۲۸ //

آخرین جزئیات آب و هوای مسیر‌های مشرف به کربلا

ضیائیان گفت: برای مرز خسروی و مهران رگبار و رعد و برق همراه با بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

 آخرین جزئیات آب و هوای مسیر‌های مشرف به کربلا
به گزارش فرتاک نیوز،

صادق ضیائیان مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای مسیرهای مشرف به کربلا اظهار کرد: بر اساس بولتن هواشناسی در مرز خسروی و همچنین مرز مهران رگبار و رعد و برق همراه با بارش پراکنده پیش بینی می‌شود ضمن آنکه در مرز مهران احتمال وقوع گرد و خاک و باد دور از انتظار نیست.

 به گفته وی  امروز در مرز خسروی بارش خفیف، مهران گرد و خاک، ایلام بارش پراکنده و کرمانشاه بارش خفیف پیش بینی می‌شود.

ضیائیان با اشاره به آنکه پدیده خاصی برای مرز شلمچه تا پایان هفته مشاهده نمی‌شود بیان کرد: امروز آسمان شهر‌های نجف، کربلا، کاظمین و بصره صاف است و هیچ پدیده‌ای برای این شهر‌ها پیش بینی نمی‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه طی روز‌های آتی دما در مرز خسروی بین ۱۶ تا ۳۴ درجه متغیر است افزود: همچنین دما در مرز مهران طی روز‌های آتی بین ۲۲ تا ۳۹ درجه، شلمچه ۲۳ تا ۴۰ درجه و شهر‌های نجف، کربلا، کاظمین و بصره ۲۰ تا ۳۱ درجه متغیر است.

به گفته وی طی روز‌های آتی سردترین مرز‌های مشرف به کربلا کرمانشاه است که در  ساعات شب دمای آن به ۷ درجه سانتی گراد می‌رسد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای استان‌های سواحل دریای خزر گفت: امروز برای استان‌های ایلام، مازندران و گلستان و همانند روز گذشته بارش قابل توجهی انتظار می‌رود که این امر می‌تواند منجر به بالا آمدن سطح رودخانه‌ها و سی لابی شدن مسیر‌ها شود، اما از فردا این سامانه از استان‌های سواحل دریای خزر خارج می‌شود.

وی در پایان درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران گفت: بنابر نقشه‌های هواشناسی امروز در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب انتظار می‌رود که بارش باران در تهران مجدد اتفاق بیافتد ضمن آنکه در روز‌های آتی دما در نقاط مختلف استان تهران ۲ تا ۳ درجه کاهش می‌یابد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۷۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان