//
کدخبر: ۲۰۵۵۸۵ //

پنجشنبه ۱۷ مرداد|خنک ترین و گرم ترین شهرهای ایران کدامند؟

کارشناس هواشناسی اعلام کرد: اردبیل امروز با دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین استان کشور است. اهواز نیز دیروز با دمای ۴۶ درجه سانتی‌گراد گرم ترین شهر ایران بوده‌ است.

پنجشنبه 17 مرداد|خنک ترین و گرم ترین شهرهای ایران  کدامند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبا گودرزی اظهار داشت: در بخش هایی از استان‌های اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و بخشی از آذربایجان غربی و شرقی و ارتفاعات هرمزگان بعدازظهر امروز رشد ابر و بارش پراکنده باران و رعد و برق را شاهد خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: در دو روز آینده سواحل دریای خزر، گیلان، مازندران و گلستان بارش باران و وزش باد را تجربه خواهد کرد.

گودرزی افزود: طی این مدت دریای خزر به خصوص سواحل غربی، مواج و متلاطم است. طی سه روز آینده، در شهرهای شرق و جنوب شرقی مانند خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل شاهد وزش بادهای شدید، همراه با گرد و غبار خواهیم بود. این وضعیت با شدت کمتر در یزد، اصفهان، جنوب سمنان، تهران، قم و استان مرکزی دور از انتظار نیست.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آتی با جریانات شمالی روی دریای خزر ضمن کاهش دما، بارندگی در سواحل دریای خزر، استان اردبیل، برخی از مناطق شمال غرب کشور و دامنه های البرز غربی آغاز می شود که بارش در سواحل خزر به نسبت شدید است.

این کارشناس اظهار داشت: خلیج فارس و دریای عمان امروز و فردا مواج است. تهران کمی نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد است و ۳۷.۲۵ درجه سانتی گراد نوسانات دمایی این شهر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۵۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان