//
کدخبر: ۲۰۲۲۷۴ //

کرمانشاه گرمترین روز امسال خود را پشت سر گذاشت

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: شهر کرمانشاه روز گذشته (28 تیر) گرمترین روز امسال خود با دمای 41.5 درجه سانتی‌گراد را پشت سر گذاشت.

کرمانشاه گرمترین روز امسال خود را پشت سر گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

علی محمد زورآوند، با اشاره به روند افزایشی دمای روزانه استان که طی چند روز اخیر آغاز شده، افزود: این روند باعث افزایش دو تا چهار درجه‌ای دمای هوا در نقاط مختلف استان شده است.

وی ادامه داد: این روند افزایشی تا فردا (30 تیر) ادامه دارد و پس از آن کاهش دمای روزانه را خواهیم داشت، اما به دلیل پوشش ابری که در برخی نقاط استان ممکن است رخ دهد، دمای شبانه تا حدودی افزایش خواهد یافت.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه دمای شهر کرمانشاه دیروز (جمعه) در گرمترین ساعت به 41.5 درجه سانتی‌گراد رسید، اظهار کرد: روز گذشته گرمترین روز کرمانشاه از ابتدای امسال بوده است.

زورآوند با بیان اینکه چنین دمایی برای این فصل کرمانشاه کاملا طبیعی است، یادآور شد: شهر کرمانشاه رکورد دمای 44 درجه سانتی‌گراد را هم در سالهای گذشته داشته است.

وی عنوان کرد: دمای حداکثری شهر کرمانشاه معمولا هر سال بین 15 تیر تا 15 مرداد رخ می‌دهد و اکنون در میانه این فاصله زمانی قرار داریم.

به گفته زورآوند، دمای بیش از 41 درجه سانتی‌گرادی امروز و فردا نیز برای کرمانشاه ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: گرمترین نقاط استان در این ایام نیز قصرشیرین و سومار است که دمای این نقاط ممکن است طی امروز و فردا به بیش از 45 درجه سانتی گراد برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۲۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان