//
کدخبر: ۱۹۷۰۹۱ //

حضور بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی کرمانشاه در اولین نمایشگاه "رونق تولید"

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از برپایی اولین نمایشگاه "رونق تولید" کشور در استان کرمانشاه با حضور بیش از 100 واحد تولیدی استان خبر داد.

حضور بیش از 100 واحد تولیدی کرمانشاه در اولین نمایشگاه "رونق تولید"
به گزارش فرتاک نیوز،

احسان باقرخانی در جلسه هم اندیشی برپایی نمایشگاه رونق تولید که امروز(5 تیر) با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: پیگیری‌ها برای برپایی این نمایشگاه از چند ماه قبل در استان آغاز و در نهایت مقرر شد این نمایشگاه از 10 تا 13 تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد برگزار شود.

وی ادامه داد: بیش از 100 واحد تولیدی استان در بخش‌های مختلف صنعتی، تولیدی، کشاورزی، تعاونی و... برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.

به گفته معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه این نمایشگاه در فضایی به وسعت سه هزار مترمربع برپا خواهد شد.

باقرخانی با بیان اینکه برای اختتامیه این نمایشگاه برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته شده، تاکید کرد: همچنین قرار است میزهای خدمت با حضور مدیران دستگاه‌ها برای رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در این نمایشگاه برپا شود.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی شده حجاج کرمانشاه نیز از این نمایشگاه بازدید داشته باشند و سوغات مورد نیاز خود را تا حد امکان از تولیدات داخل استان تهیه کنند.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه از در نظر گرفتن غرفه‌ای هم برای استقرار اصحاب رسانه در این نمایشگاه خبر داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۰۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان