//
کدخبر: ۲۰۴۵۳۲ //
‍ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه مطرح کرد؛

انجام ۲۶۵ مورد بازدید در گشت دروازه ای راهداری وحمل ونقل کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از انجام ۲۶۵ مورد کنترل موردی در گشت دروازه‌ای ازناوگان عمومی برون شهری توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خبر داد.

انجام ۲۶۵ مورد بازدید در گشت دروازه ای راهداری وحمل ونقل کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی،  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اظهار داشت: از ابتدای تیر ماه طرح گشت دروازه‌ای مشترک با همکاری تشکل‌های صنفی به منظور بازدید از ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان اجرایی شده است.

وی افزود: تا کنون ۲۶۵ مورد بازدید صورت گرفته است که در آن ۷۲ مورد فاقد بارنامه و صورت وضعیت، ۱۸ مورد عدم ارائه مدرک کافی، ۲۰ مورد عدم توجه به ایست گشت، ۶۹ مورد عدم داشتن تجهیزات و ۲۱ مورد تخلفات مربوط به لاشه بارنامه و ۶۵ مورد بدون تخلف گزارش شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بیان داشت: به منظور راستی‌آزمایی عملکرد شرکت طرف قرداد بیمه تکمیلی رانندگان ،گزارش مبالغ پرداختی به رانندگان را به انجمن صنفی کارگری رانندگان ارسال و مقرر شد که ضمن بررسی موارد احتمالی خطا را در اسرع وقت به این اداره کل گزارش نمایند.

مهندس فریبرزکرمی با اشاره به دستور کار تقویم ۶ ماهه این اداره کل گفت: تنها برنامه افزایش درآمد تحقق یافته است و در افزایش تعداد بارنامه و کاهش تخلفات ناوگان عمومی ، هدف ما محقق نشده است و باید بررسی لازم صورت گیرد.

 کرمی عنوان کرد: سقف صدور حواله لاستیک حمایتی برای انجمن صنفی کارگری رانندگان حمل و نقل کالا در سطح استان با لحاظ کارکرد به ۱۰ حلقه افزایش خواهد یافت.

وی افزود : با توجه به مراجعات مکرر رانندگانی که بیش از یک سال از فعالیت آنها گذشته و کارت هوشمند آنها غیر فعال شده مطابق دستورالعمل و برای شروع مجدد فعالیت نیاز به احراز شرایط جدید است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه ادامه داد: در خصوص کمک به اشتغال افراد بیکار ،انجمن صنفی کارگری رانندگان حمل و نقل کالا در سطح استان وکسانی که مشکلاتی از جمله زندان ،کسالت و غیره کارت هوشمند آنها برای مدتی غیر فعال شده گفت :مشروط به ارائه مستندات کافی از سوی رانندگان مساعدت لازم در این زمینه اعمال می گردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۵۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان