//
کدخبر: ۲۰۳۷۴۰ //
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه :

نظارت ویژه بر نمازخانه ها و مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از تشکیل کمیته ویژه نظارت بر نمازخانه ها، جایگاه های سوخت، رستوران ها، مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و غیره برای رفع معایب و مشکلات موجود در این مراکز خبر داد.

نظارت ویژه بر نمازخانه ها و مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس فریبرز کرمی اظهار داشت: با توجه به فصل سفرهای تابستانی و به منظور ایجاد بستر مناسب برای خدمت رسانی مطلوب به مسافران، کمیته ویژه ای در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تشکیل شده است.

وی بیان کرد: این کمیته ویژه با نظارت بر محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نسبت به بازرسی و اطلاع رسانی به مدیران مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی و جایگاه های سوخت برای رفع مشکلات پذیرایی از مسافران،  نمازخانه ها، مراکز فروش اغذیه و سرویس های بهداشتی اقدام می کنند.

مهندس کرمی خاطرنشان کرد: کمیته ویژه در خصوص رفع نواقص موجود پس از بازدید و اخطار کتبی به صاحبان واحدهای مذکور مدتی ۱۰ روزه پس از اخطار برای  رفع این نواقص و کمبودها در نظر خواهد گرفت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: نظارت بر این اماکن هر دو هفته یکبار تکرار می شود و بازرسان با ارسال گزارش و مستندات به کمیته ویژه نظارت اقدام می کنند تا تصمیمات لازم برای نحوه برخورد اتخاذ و ابلاغ شود .

مهندس کرمی افزود: نظارت بر نمازخانه های بین راهی وفرهنگ سازی بین مسافران و رانندگان برای ادای نماز اول وقت و نظارت و بازرسی مستمر بر این مراکز از اولویت های این کمیته است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۷۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان