//
کدخبر: ۲۰۲۵۹۵ //
به همت ادره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه انجام گرفت؛

افتتاح نمایندگی فروش لاستیک در پایانه بار کرمانشاه با سرمایه گذاری بخش خصوصی+تصاویر

به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه نمایندگی فروش لاستیک در پایانه بار کرمانشاه با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح شد.

 افتتاح نمایندگی فروش لاستیک در پایانه بار کرمانشاه با سرمایه گذاری بخش خصوصی+تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

 منصور فخاران مشاور ریاست سازمان و مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به همراه مهندس فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه  این نمایندگی را افتتاح و از روند کار بازدید به عمل آوردند.

فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت :این نمایندگی با احداث مجموعه ای به متراژ ۳۰۰متر مربع و سرمایه گذاری در جهت بازسازی و خرید تجهیزات به روز و پیشرفته خدماتی به مبلغ ۱۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: سرمایه گذاری در بخش سرمایه در گردش جهت خرید تایر به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال در این نمایندگی انجام شده و  برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم و ۳۰نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد اشتغال شده است.

نمایندگی فروش لاستیک در پایانه بار کرمانشاه

 کرمی با اشاره به اینکه در این نمایندگی ارائه و  توزیع حواله های لاستیک با قیمت مصوب وزارت صنعت،معدن و تجارت انجام می گیرد تصریح کرد: در این نمایندگی ارائه خدمات تعویض و بالانس تایر به صورت رایگان جهت خریداران محترم ایجاد شده و جایگاه متمرکزی جهت سهولت در امر فروش و خدمات در دسترس رانندگان محترم می باشد.

نمایندگی فروش لاستیک در پایانه بار کرمانشاه

وی همچنین از توزیع مستقیم و بدون واسطه لاستیک به مصرف کنندگان نهایی خبر داد و گفت:  در این نمایندگی سیستم فروش به صورت نقد و اقساط جهت رفاه حال رانندگان آماده خدمت رسانی است.

 مهندس کرمی در پایان از برنامه ریزی جهت احداث مرکز خدماتی دیگری جهت تعویض روغنی و کارواش خبر داد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۵۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان