//
کدخبر: ۱۸۹۱۵۳ //

بازگشایی محور پاوه،نودشه سرو آباد/ تردد از عصر امروز امکان پذیر است

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه از بازگشایی محور پاوه - نودشه - سروآباد و تردد در این مسیر از عصر امروز (۳۱اردیبهشت) خبر داد.

بازگشایی محور پاوه،نودشه سرو آباد/ تردد از عصر امروز امکان پذیر است
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه اظهار داشت :  محور فرعی ، پاوه - نودشه - سرو آباد در فصل زمستان به دلیل حجم بارش سنگین برف مسدود می شود و امکان باز گشایی در زمستان  مقدور نمی باشد،  لذا پس از پایان زمستان این اداره کل جهت باز گشایی محور مذکور عملیات اجرایی و اعزام تجهیزات ، ماشین آلات و اکیپ راهداری را به منطقه در دستور کار قرار داد  .

کرمی افزود : از دهم اردیبهشت ماه سال جاری تا کنون و باتلاش بی وقفه عوامل راهداری در طی مدت ۲۴ روز محور ، پاوه - نودشه - سروآباد با امکاناتی شامل : یک دستگاه بلدوزر ، یک دستگاه نمک پاش ، یک دستگاه گریدر ، یک دستگاه لودر ، یک دستگاه سواری و یک اکیپ ۷ نفره از راهدارن که با حجم تقریبی ۸۰۰ هزار متر مکعب برفروبی و ۹۶۰ ساعت کار مفید باز گشایی گردید .

وی ادامه داد : روزانه ۸ ساعت تلاش راهداران سبب شد که ۱۷ کیلومتر از مسیر که در مرحله اول عملیات ارتفاع برف حدود ۴ متر و در مرحله دوم  ارتفاع برف به حدود ۷ متر رسید که در کمترین بازه زمانی بازگشایی شد .

وی گفت : طول کل مسیر ۲۱ کیلومتر است که ۱۷ کیلومتر در استان کرمانشاه  و ۴ کیلومتر مربوط به حوزه کردستان می باشد

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه  افزود : از عصر امروز (۹۸/۰۲/۳۱) تردد برای رانندگان و هموطنان امکان پذیر است ولی به دلیل رانش واحتمال ریزش بهمن در طول کل مسیر توصیه می شود  هموطنان عزیز به هیچ عنوان توقف نداشته باشند

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۹۱۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان