//
کدخبر: ۱۷۰۲۴۳ //
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد:

اقدامات بخش راهداری به صورت ویژه از ۲۵ اسفند۹۷ الی۲۰ فروردین ۹۸

آمادگی ۷۱ شرکت حمل و نقل مسافر با دراختیار گذاشتن بالغ بر 210 دستگاه اتوبوس و 940 دستگاه مینی بوس و 800 دستگاه سواری جهت جابجایی مسافر

اقدامات بخش راهداری به صورت ویژه از 25 اسفند97 الی20 فروردین 98
به گزارش فرتاک نیوز،

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ازمجموعه اقدامات بخش راهداری به صورت ویژه از تاریخ 97/12/25 تا تاریخ  98/01/20 خبر داد.

فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: به منظور خدمات رسانی به تردد کنندگان جاده ای و تامین ترافیک روان وایمن برای مسافران نوروزی مجموعه اقدامات بخش راهداری به صورت ویژه از تاریخ25/12/97 تا تاریخ 20/1/98 ادامه خواهد داشت.

کرمی درادامه افزود: اجرای طرح پیش فروش اینترنتی بلیط به صورت حضوری و غیر حضوری انجام خواهد شد وی گفت: در سال جاری با اجرای طرح سالن متمرکز فروش بلیط، موجب ساماندهی و حذف دلال و جارجی و محیطی توام با آرامش و امنیت در محیط پایانه مسافربری شهید کاویانی گردیده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از تشکیل ستاد راهداری نوروزی در ادارات کل تابع خبرداد و افزود: تشکیل جلسات جهت هماهنگی وتعاملات لازم به دستگاه های ذیربط مانند پلیس راه،هواشناسی،هلال احمر،و...در این ایام انجام می شود.

کرمی درادامه از تعیین کشیک های نوروزی درادارات کل درسطح مدیران و کارشناسان اشاره کرد وگفت: مکان یابی برای استقرار واحدهای خدماتی و اطلاع رسانی انجام می گردد.

همچنین این مسئول ازتوجیه کلیه گشت های راهداری نسبت به جدیت در ماموریت ها واجرای طرح ویژه راهداری شامل لکه گیری ،روکش آسفالتی،تعمیر وراه اندازی سیستم روشنایی و چراغ های چشمک زن،ایمن سازی وآشکارسازی نقاط پرحادثه خبر داد و تصریح کرد: کلیه عملیات عمرانی در سطح وحریم راهها ازتاریخ 25/12/97لغایت  20/1/ 98تعطیل می باشد

وی با اشاره به تشکیل اکیپ نظارتی بصورت شبانه روزی در پایانه های استان به منظور کنترل ناوگان و خدمه سفر افزود: آمادگی لازم جهت ارائه خدمات به کلیه مسافران با حداکثر توان ناوگان عمومی را داریم ودرزمینه همکاری به منظورتمدید کارت هوشمند رانندگان و ناوگان به منظورآمادگی حداکثرظرفیت در ایام نوروز درخدمت مسافرین عزیزهستیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای درادامه از سامانه ثبت شکایات مردمی به شماره141 اشاره کرد و افزود:سامانه  141در ایام نوروزبه  شکایات مردمی ومطالبات آنها دراسرع وقت رسیدگی می کند.

فریبرزکرمی گفت: در این ایام کنترل وضعیت ترافیکی راههای استان توسط دوربین نظارتی مستقر مبادی خروجی و ورودی طبق مرکز مدیریت راهها مستقر در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام می گیرد.

وی از آمادگی ۷۱ شرکت حمل و نقل مسافر با دراختیار گذاشتن بالغ  بر ۲۱۰ دستگاه اتوبوس و 940دستگاه مینی بوس و800دستگاه سواری جهت جابجایی مسافر خبر داد.

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۲۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان