//
کدخبر: ۱۶۲۴۳۳ //
از ابتدای سالجاری تا پایان دیماه صورت گرفت؛

برف روبی ۱۱ هزار و ۶۲۲ کیلومتردر جاده های استان کرمانشاه+تصاویر

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه به عملکرد این اداره از ابتدای سال جاری تاکنون در زمینه برف روبی پرداخت.

برف روبی 11 هزار و 622 کیلومتردر جاده های استان کرمانشاه+تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی فرتاک نیوزدر کرمانشاه، به عملکرد این اداره کل در حوزه استحفاظی جاده ای از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه در زمینه برف روبی و بازگشایی جاده ای اشاره نمود.

کرمی در زمینه برف روبی محور های بزرگراه و راه های اصلی و فرعی  گفت: از ابتدای سال تا کنون 11 هزار و 622 کیلومتر برف روبی شده است که در این زمینه تعداد نفرات درگیر 2هزار و 129 نفر بوده اند و جا دارد از تلاش های این عزیزان که در سخت ترین شرایط  به وظیفه خود عمل نموده اند تشکر نمایم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در ادامه صحبت های خود به تعداد ماشین آلات درگیر برف روبی و نمک پاشی جاده ای اشاره نمود و گفت: در این زمینه تعداد یک هزار و481 دستگاه ماشین آلات درگیر برف روبی و نمک پاشی و ریزش برداری جاده ای بودند.

وی در ادامه به مقدار نمک و ماسه مخلوط برای برف روبی جاده ای استان کرمانشاه در طی سال جاری اشاره نمود و افزود: برای جلوگیری ازیخ زدگی جاده ها که خطرات احتمالی بر سر راه رانندگان عزیز به وجود می آورد، مقدار 8 هزار و 993 تٌن مخلوط ماسه و نمک در جاده های استحفاظی استان کرمانشاه مصرف شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد این اداره در طی سالجاری در خصوص بازگشایی محورهای روستایی گفت: 255 محور روستایی در طی این مدت بازگشایی شده اند و هم چنین برف روبی 1 هزار و 267 کیلومتر باند صورت گرفته و در این زمینه تعداد نفراتی که در امر برف روبی و نمک پاشی درگیر بوده اند، 117 نفر می باشند.

 

photo_۲۰۱۹-۰۱-۲۱_۲۰-۰۹-۰۷

کرمی سپس به تعداد ماشین آلات درگیر در برف روبی راه های روستایی اشاره نمود و گفت: در این خصوص تعداد 91 دستگاه ماشین آلات،درگیر برف روبی و نمک پاشی و ریزش برداری راه های روستایی بوده اند.

وی در پایان سخنان خود به مقدار نمک و ماسه مخلوطی در راه های روستایی اشاره نمود و گفت: برای رفع مشکل یخ زدگی در بین جاده های روستایی استان کرمانشاه، مقدار 712 تٌن ماسه و نمک مخلوطی مصرف گردیده است.

گفت و گو: طیبه دولت آبادی

photo_۲۰۱۹-۰۱-۲۰_۱۲-۰۲-۱۵

154819291924ybdydy7o

photo_۲۰۱۹-۰۱-۲۱_۱۰-۴۲-۴۱

photo_۲۰۱۹-۰۱-۲۱_۱۰-۴۲-۴۲

photo_۲۰۱۹-۰۱-۲۱_۱۰-۴۲-۴۶

photo_۲۰۱۹-۰۱-۲۱_۱۰-۴۲-۴۶

photo_۲۰۱۹-۰۱-۲۱_۱۰-۴۲-۵۳

photo_۲۰۱۹-۰۱-۲۱_۱۰-۴۲-۵۵

photo_۲۰۱۹-۰۱-۲۱_۱۰-۴۳-۰۰

photo_۲۰۱۹-۰۱-۲۱_۱۰-۴۳-۰۷

photo_۲۰۱۹-۰۱-۲۱_۱۰-۴۳-۰۹

photo_۲۰۱۹-۰۱-۲۱_۲۰-۰۸-۴۲

photo_۲۰۱۹-۰۱-۲۱_۲۰-۰۸-۵۲

photo_۲۰۱۹-۰۱-۲۱_۲۰-۰۹-۰۲

photo_۲۰۱۹-۰۱-۲۱_۲۰-۰۹-۰۴

photo_۲۰۱۹-۰۱-۲۱_۲۰-۰۹-۰۵

photo_۲۰۱۹-۰۱-۲۱_۲۰-۰۹-۰۶

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۲۴۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان