//
کدخبر: ۱۶۱۲۸۸ //
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

تمام راه های اصلی استان باز و تردد در آن ها جریان دارد / در حال بازگشایی محورهای روستایی هستیم

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از باز بودن راه های اصلی استان کرمانشاه و تردد در آنها خبر داد.

تمام راه های اصلی استان باز و تردد در آن  ها جریان دارد / در حال بازگشایی محورهای روستایی هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت : با عنایت به گستردگی  و حجم برف در سطح استان خوشبختانه با تلاش و زحمات فراوان همکاران راهدار از روز گذشته تا کنون تمامی راههای اصلی و شریانی باز و تردد جریان دارد .

کرمی افزود:با اولویت بازگشایی راههای شریانی دیشب متاسفانه  214 محور روستایی مسدود شده  بود که علاوه برنگهداری ویخ زدایی محورهای اصلی درحال بازگشایی محور های روستایی هستیم.

فریبرز کرمی گفت: 44 راهدارخانه ثابت و سیار و 49 اکیب کامل برفروبی و 385 دستگاه ناوگان راهداری و۵۲۰ نفر عوامل و پرسنل راهداری با توزیع بیش از سه هزار تن شن و نمک راههای استان را ایمن سازی و بازگشایی نمودند.

photo_۲۰۱۹-۰۱-۱۸_۲۰-۵۳-۵۳

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: از 214 محور روستایی مسدود شده 150  محور بازگشایی و 64 محور باقیمانده در حال بازگشایی می باشد.

 کرمی در ادامه گفت:با توجه به کولاک و یخ زدگی راهها در شب هنگام، تمامی عوامل راهداری در حال آماده باش و در محورهای  مورد نظر مستقر می باشندو از همه مسافران  و کاربران جاده ای خواست از سالم بودن و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی ازجمله زنجیر چرخ . سیستم گرمایشی خودرو  ... قبل سفر مطمئن ، و در جاده با عوامل راهداری و دستگاههای خدمات رسان همکاری نمایند و در صورت غیر ضرور بودن از سفر در شبها پرهیز نمایند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۱۲۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان