//
کدخبر: ۲۰۲۶۸۴ //

انتقاد پلیس از صداوسیما بابت مطالبه مبالغ گزاف برای فرهنگسازی ترافیکی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از مطالبه مبالغ گزاف صدا و سیما برای فرهنگ‌سازی در حوزه ترافیک خبر داد و از آن انتقاد کرد.

انتقاد پلیس از صداوسیما بابت مطالبه مبالغ گزاف برای فرهنگسازی ترافیکی
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار سید کمال هادیان‌فر در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم وجدید پلیس راه که صبح امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها در حوزه ترافیک باید فرهنگ‌سازی کنند تا بتوانیم آمار حوادث و جانباختگان حوادث ترافیکی را کاهش دهیم .

 وی صدا و سیما را یکی از مهمترین این نهادها برشمرد و گفت به دنبال این هستیم تا در تفاهم‌نامه‌ای ، صدا و سیما اقدام به فرهنگ سازی و تولید برنامه‌هایی در حوزه تغییر رفتار رانندگی کند اما خواهش ما این است که این سازمان از ما مطالبات ریالی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه گفته می‌شود که باید مبالغ گزافی را به صدا و سیما بدهیم تا آن را جایگزین برنامه های تبلیغاتی خود کنند، گفت: برای ارتقای فرهنگ ترافیکی و ایمنی رفت و آمد و تغییر رفتار لازم است همه دستگاه ها به وظیفه خود عمل کنند.

سردار هادیان‌فر با بیان اینکه ۳۳ دستگاه در حوزه کاهش تصادفات و فرهنگ ترافیک دارای وظیفه هستند خاطرنشان کرد: امیدواریم که همه دستگاه ها با تمام توان به پای کار آمده تا تاکیدات مقام معظم رهبری برای کاهش جان باختگان حوادث رانندگی محقق شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۶۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان