//
کدخبر: ۱۸۴۰۱۳ //

برگزاری اولین لیگ معماران جوان ایران در کرمانشاه

اولین لیگ معماران جوان ایران در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

برگزاری اولین لیگ معماران جوان ایران در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر عباس مهروان عضو هیأت علمی گروه معماری دانشگاه رازی کرمانشاه  و دبیر علمی لیگ معماران جوان امروز (۱۰ اردیبهشت) در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری اولین لیگ معماران جوان ایران در کرمانشاه خبر داد.

دکتر مهروان گفت:به دنبال الگوهای معماری هستیم که به مشکلات بشر توجه کند و بتواند به آن پاسخ دهد.

وی اهداف لیگ را مشارکت معماران جوان و دارای خلاقیت،و ایجاد پویایی و تاثیر مثبت بر فضای شهری از طریق الگوهای صحیح معماری و توسعه اقتصادی و گردشگری در شهر کرمانشاه دانست و افزود: افتتاحیه دبیر خانه این لیگ ۱۵ اردیبهشت ماه و فراخوان اولیه این لیگ در ۲۶ اردیبهشت ماه خواهد بود.

 وی  همچنین شروع مسابقه را دوم خرداد ۹۸ اعلام و تصریح کرد: داوری این لیگ در دو مرحله انجام می گیرد  که در مرحله اول  داوری، ۲۰ اثر برگزیده معرفی خواهند شد و در دور دوم (دهه سوم شهریور)و در مراسم اختتامیه با حضور پنج داور خارجی ازسه تیم برترتجلیل و به تیم برگزیده مبلغ ۷۰میلیون تومان هزینه اجرایی پروژه، لوح تقدیر و تندیس،تیم دوم پنج میلیون تومان لوح تقدیر و تندیس،و تیم سوم لوح تقدیر تندیس اهدا خواهد شد.

مهروان اظهار کرد:طرح های افراد برگزیده با مقیاس واقعی اجرایی خواهد شد.

این مسئول در پایان گفت: اسامی داوران این لیگ تا پایان داوری اعلام نخواهد شد که بر اساس سلیقه داوران در بحث معماری الگویی ارائه نشود.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۰۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان