//
کدخبر: ۱۸۲۰۵۸ //
دکتر منکرسی مدیر مرکز آپا دانشگاه رازی کرمانشاه:

دومین دوره از مسابقات فتح پرچم غرب کشور در کرمانشاه برگزار می شود

دکتر حامد منکرسی مدیر مرکز آپا دانشگاه رازی امروز(۲ اردیبهشت) در نشست خبری که با اصحاب رسانه برگزار شد گفت:دومین دوره از مسابقات فتح پرچم غرب کشور با هدف ترغیب دانشجویان به مطالعه و تحقیق بر موضوعات امنیت سایبری و افزایش توانمندی و آمادگی علاقمندان به شرکت در مسابقات ملی و بین المللی و شناسایی افراد مستعد در حوزه امنیت و آموزش و جذب نیروی متخصص، ۱۱و۱۲ اردیبهشت ماه در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر برگزار می شود.

دومین دوره از مسابقات فتح پرچم غرب کشور در کرمانشاه برگزار می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

منکرسی افزود: این مسابقات امسال در ۲دوره صنعتی و غیر صنعتی برگزار می شود که حوزه اصلی به ۵زیر شاخه تبدیل می گردد و به تیم اول ۲۰میلیون ریال تیم دوم ۱۵میلیون ریال و تیم سوم ۱۰میلیون ریال اهدا می شود.

مدیر مرکز آپا(آگاهی سازی،پشتیبانی،امداد) در ادامه تصریح کرد:دانشگاه رازی یکی از معدود دانشگاه های سطح کشور است که رویدادها و مسابقات مربوط به حوزه فناوری رو برگزار می کند.

وی گفت:این مسابقات بصورت آفلاین برگزار می شود و افراد می توانند به صورت تیمی(۲ تا ۵نفر) در این مسابقات شرکت نمایند.

 منکرسی زمان ثبت نام را تا پنجم اردیبهشت ماه اعلام کرد و افزود: کارگاهی هم از امروز مباحث مورد نیاز  را به علاقمندان آموزش می دهد و حمایت مادی بخش های خصوصی  و دولتی را در این دوره از مسابقات خواهیم داشت.

این مسئول اظهار کرد:در کنار این مسابقه لیگ فتح پرچم، گیم را هم در نظر گرفته ایم و کسانی که به بازی های کامپیوتری علاقه دارند می توانند در روز دوم و در کنار مسابقه اصلی در این برنامه جذاب هم شرکت کنند.

منکرسی تعداد تیم های ثبت نام کننده در این دوره از مسابقات را تا به امروز ۳۶ تیم اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۲۲تیم از کرمانشاه و ۱۴ تیم از سایر دانشگاه های کشور ثبت نام کرده اند.

وی همچنین زمان اختتامیه این مراسم و اهدا جوایز به تیم های برتر را ۱۲ اردیبهشت ماه اعلام کرد و افزود: در پایان مسابقات ۳تیم در حوزه صنعتی و سه تیم در حوزه غیر صنعتی برگزیده خواهند شد.

در ادامه جلسه وحید زنگنه مدیر فنی مرکز آپا دانشگاه رازی گفت: مسابقات فتح پرچم دومین بار است که به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می شود و امیدواریم در سال آینده این مسابقات را در سطح بین المللی برگزار کنیم.

وی هدف اصلی از اجرای مسابقات را شناسایی و تشویق افراد در حوزه سایبری دانست و افزود: گارگاه ها و مسابقات فتح پرچم به صورت رایگان و در ۶حوزه برگزار می شود و افراد برگزیده در حوزه های جرم یابی سازمانی و دغدغه های سازمانها در آپا حضور خواهند داشت.

زنگنه تصریح کرد:برای اولین بار همکاری بخش خصوصی و دولتی را خواهیم داشت و امیدواریم شرکت کنندگان بیشتری در این دوره مسابقات حضور یابند.

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۰۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان