//
کدخبر: ۱۷۹۵۶۴ //

برای سد کرخه جای هیچ گونه نگرانی نیست!

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بین اینکه در حوزه سد کرخه جای هیچ گونه نگرانی نیست، گفت: سد کرخه پایدار است و طبق انتظار فعالیت می‌کند.

برای سد کرخه جای هیچ گونه نگرانی نیست!
به گزارش فرتاک نیوز،

فریدون حسنوند صبح امروز ضمن تبریک ایام میلاد با سعادت میلاد امام سجاد (ع) اظهار کرد: شهرستان اندیمشک سال‌ها به لطف الهی در مسیر اهل بیت (ع) حرکت کرده و اندیمشک یکی از پایگاه‌های مهم در ایام اربعین و پرچم‌دار خدمت به سه مرز مهران، چذابه و شلمچه است.

حسنوند افزود: در موضع‌گیری انقلابی، اندیمشک در میدان عمل حرف اول را می‌زند و حرکت در نوع‌دوستی به مردم خوزستان و لرستان از پیش‌گامان کشور در میدان عمل بوده و تا پایان این آزمون الهی در کنار شهروندان درگیر در مناطق سیلابی خوزستان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه همه باید در کنار هم و با خدمت‌گذاری مسیر را ادامه و از این فرصت برای خدمت بی‌وقفه آماده و در میدان باشیم افزود: جاری شدن سیل و سیلاب امروز وضعیت خاصی را در کشور به وجود آورده به گونه‌ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی با کلیه فرماندهان نظامی و مسئولان اجرایی جلسه برگزار کردند و روزانه گزارش‌های مربوط به این حوادث به ایشان ارائه می‌شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز یک عده باید خدمت‌رسان به مردمی که تا دیروز خانه و کاشانه داشته را به عهده گیرند و آماده خدمت‌رسانی به این افراد بوده و با استمرار این مسیر خدمت‌رسانی را تا پایان ادامه و از این آزمون بزرگ الهی سربلند بیرون آیند و در این راه شهرستان اندیمشک باید هم‌چون سال‌های دفاع مقدس و روزهای گذشته پیش قراول باشد.

نماینده مردم اندیمشک با بیان اینکه به بهانه مسائل کوچک قومی و سیاسی، امنیت کشور را نباید قربانی کرد، افزود: امروز بیش از گذشته تک‌تک مردم برای عبور از مشکلات انجام وظایف فردی در میدان عمل را باید به درستی نقش آفرین کند.

وی، سیلاب خوزستان و مشکلات را آزمایش الهی دانست و گفت: به لطف خدا با وحدت و تکیه بر ارزش‌های ایران اسلامی و سیره اهل بیت (ع) این بحران پشت سر خواهیم گذاشت و مسیر سربلندی را با شتاب ادامه خواهیم داد.

حسنوند با تاکید بر نقش رسانه گفت: رسانه‌های شهرستان در امر اطلاع‌رسانی فعال بوده و با ارسال یک گزارش جهانی را تکان داده و در پوشش اخبار عملکرد مثبت نشان داده‌اند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: جلوه وحدت در شهرستان اندیمشک باید معرفی شود و خدمات مسئولان در شب‌هایی که ترس از سیلاب بود. تلاش و آماده‌باش نیروها و دستگاه‌ها را با رفتارهای کوچک و سیاسی نباید مخدوش شود.

حسنوند با بیان اینکه خیری که نام خویش را نمی‌خواهد بیان کند هزینه ۲۰ روز و هر روز ۶ هزار پرس غذای گرم را به عهده گرفته است، عنوان کرد: در این حادثه تلخ سیلاب، انسان‌های بزرگ فارغ از رنگ‌ها به یاری خوزستان شتافتند که در وقت خود از آنان تشکر خواهیم کرد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از سپاه، ارتش، دستگاه‌های دولتی، بسیج، هلال احمر، نیروهای مردمی و جهادی اظهار کرد: حجم خسارات ناشی از سیلاب بالا بوده و همه ما باید در کنار دولت، مسئولان، فرماندهان نظامی، نیروهای کشوری و لشگری به یاری شهروندان درگیر در سیلاب تا پایان راه حضور فعال در میدان داشته باشیم.

وی افزود: موکب اندیمشک باید در الوان ۲۴ ساعته آماده خدمت و اگر لازم باشد در نقطه دیگری با توجه به اینکه شهرستان اندیمشک معین شهرستان شوش است، باید فعالیت کند.

وی با انتقاد از برخی‌ها که با شایعات باعث رعب و وحشت مردم می‌شوند، عنوان کرد: مردم را عده‌ای ترسانده و رسانه‌ها نباید اجازه دهند این اتفاقات تلخ و این دروغ‌پردازی شکل گیرد و مانع دروغ‌پردازی عده‌ای شوند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس، سازه سد کرخه اندیمشک را پایدار دانست و تصریح کرد: سد کرخه مشکلی نداشته و ندارد و شهروندان به شایعات در این زمینه توجه نکنند.

حسنوند گفت: سد کرخه پایدار و با مدیریت رهاسازی آب به پایین دست به دنبال کاهش میزان خسارت‌ها بوده و در زمینه سد کرخه اندیمشک جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۵۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان